×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بانک کارآفرین، مشتری مدار است

به گزارش رویداد جدید به نقل از  روابط عمومی بانک کارآفرین، مسعود توتونچیان مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سحر در گفت وگو با نشریه پیام کارآفرین ضمن تشریح روال شکل گیری گروه غذایی سحر، از همکاری های بانک کارآفرین با این شرکت و همچنین دغدغه های تولیدکنندگان گفته است.
وی در بخشی از این گفت و گو با بیان اینکه بی اغراق بانک کارآفرین بانک بسیار خوب و درجه یکی است، تصریح کرد: بانک کارآفرین در تعامل با تولیدکنندگان بسیار عالی عمل کرده و رفتار باثبات و منطقی دارد.
توتونچیان با اشاره به عملکرد ارزی بانک کارآفرین، روال انجام این امور را تحسین کرد و گفت:در سال ۹۲-۹۱ حدود ۷۰۰ هزار دلار ارز حاصل از صادرات را به بانک کارآفرین واگذار و رفع تعهد کردیم چون اعتقاد داشتیم ارز حاصل از صادرات در آن شرایط اقتصادی باید به کشور بازگردد و ترجیح دادیم این کار توسط بانک کارآفرین انجام شود.
مدیر عامل شرکت صنایع غذایی سحر در مقام مقایسه همکاری های شرکت صنایع غذایی سحر با سیستم بانکی هم تاکید کرد:بانک کارآفرین در مقایسه با بانک های دیگر تعامل بسیار خوبی با مجموعه سحر داشته، که البته این شیوه عملکرد در مورد سایر تولیدکنندگان نیز اعمال می شود که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: ازنظر بنده بانک کارآفرین بسیار مشتری مدار است و در اعطای تسهیلات به مشتریان، در وهله اول اهلیت و سپس ظرفیت مشتری را در نظر میگیرد و در مرحله آخر به وثیقه مشتری فکر می کند و این مساله برای بنده به شخصه بسیار مهم است.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سحر افزود: از تعامل تنگاتنگ و دوجانبه به شدت استقبال می کنم چرا که تولیدکننده و شبکه بانکی نیاز دارند در کنار هم باشند، نه در مقابل یکدیگر ، اصولاً یکی از مشکلات این است که همواره با فاصله دوری از یکدیگر ایستاده ایم و بنابراین هیچ درک متقابلی نداریم و فهم مان از یکدیگر بسیار سخت است.
وی در پایان تاکید کرد: بانک کارآفرین، بسیار با ظرفیت و هوشمند است، به همین خاطر تعاملات وسیع تر با بانک موجب شد که ظرفیتها و توانمندیهای همکاری بیش از پیش شناخته شود. امیدوارم تعامل ما با بانک کارآفرین هرروز بیش از گذشته شود و طرفین بتوانند علاوه بر تحقق برنامه‌های خود به رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک کنند.


-----
----------------