×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
برطرف کردن مشکلات مردم، از وظایف اصلی ما است

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ محمدجعفر ایرانی در جریان سفر صبح امروز در محل میز خدمت سفر ریاست محترم جمهوری به تبریز در سازمان مدیریت و‌ برنامه‌ریزی استان حضور یافت و پاسخگوی مراجعان شد.
وی در گفت‌و‌گویی با استقبال از این طرح دولت در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان‌ها اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم توجه به اقشار مختلف مردم خصوصاً دهک‌های کمتربرخوردار است.
وی ادامه داد: برخی از تقاضا‌ها و درخواست‌های متقاضیان در مواقعی که ضرورت دارد به هیات‌مدیره ارجاع و بررسی می‌شود تا مشکلات موجود رفع شود.
ایرانی با بیان اینکه دیدار چهره‌به‌چهره مدیران با مردم تاثیر بسزایی در جلب اعتماد عمومی دارد؛ تاکید کرد: اگرچه در اتاق مدیران بانک توسعه تعاون به روی مردم و ارباب رجوع همواره باز است ولی میزهای خدمت هم فرصت مناسبی برای تقویت این ارتباط با مردم است.
ایرانی گفت: بخش اقتصاد تعاون جمهوری اسلامی باید به سهم خود از اقتصادکشور برسد و براین باورم که زمان نقش‌آفرینی اقتصاد تعاون فرارسیده و زمینه جهش این بخش اقتصادی مهیاست.
وی ادامه داد: بر اساس تدابیری که اندیشیده شده است مردم و خصوصاً تعاونگران می‌توانند مرحله‌به‌مرحله نحوه رسیدگی و بررسی درخواست‌های خود را پیگیری کنند و موارد به آنها گزارش داده می‌شود و نتیجه نهایی شامل اقدامات پایانی به متقاضیان اعلام می‌شود.
ایرانی درپایان افزود: انتظار می‌رود تا دولت عدالت محور سیزدهم با در نظر گرفتن ترکیب منابع بانک و افزایش سرمایه ثبتی آن، در ارائه خدمات مضاف و تکمیل سبد خدمات عام بانکی به مشتریان و بصورت خاص به بخش تعاون موفق‌تر باشد.
این گزارش حاکی است؛ میزهای خدمت ۳۰ دستگاه اجرایی در آستانه سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان‌شرقی در ادارات کل این استان برپا شده و آماده خدمات‌دهی به مردم و وصول دغدغه‌ها و مشکلات آنها هستند.


-----
----------------