×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری آیین پنجمین سالگرد افتتاح موزه بانک ملی ایران

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم نیز فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی و مهدی سوهانیان رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، مرتضی ادیب زاده مدیر کل موزه های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جبرئیل نوکنده مدیر موزه ملی و رضا دبیری نژاد مدیر موزه مَلک حضور داشتند.
ابوالفضل رواقی مسئول موزه بانک ملی ایران در این مراسم اظهار داشت: این موزه از زمان تاسیس تاکنون نقش مهم و موثری را در معرفی ظرفیت ها و خدمات شایسته بانک ملی ایران به آحاد مردم ایفا کرده است.
وی در ادامه با بیان این که موزه بانک ملی ایران روزانه پذیرای صدها علاقه مند به تاریخ و میزبان علاقه مندان به هنر و تاریخچه پولی و بانکی کشور است، افزود: این موزه طی پنج سال اخیر با برگزاری نمایشگاه های متعدد سعی داشته تا آثار با ارزش بانک ملی ایران را به علاقمندان و مخاطبین معرفی نماید.
در حاشیه این مراسم کیک سالگرد این موزه در جمع علاقمندان بریده شد.
با تاسیس موزه بانک ملی ایران، بیش از ۹ دهه فعالیت پر افتخار این بانک و تعداد قابل توجهی از اسناد قدیمی و آثار هنری فاخر جمع آوری و پیش روی علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.
موزه بانک ملی ایران از زمان تاسیس در سال ۱۳۹۶ سه بار مقام موزه برتر در کشور را از آن خود کرده است.
موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی تهران واقع است و در آن مجموعه ای ارزشمند از اشیای قدیمی شامل آثار هنری، سکه و نشان یادبود، اسناد و تاریخچه بانکداری، صنایع دستی و… نگهداری می شود.


-----
----------------