×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان ویژه کارکنان صنعت مس در استان کرمان

به گزارش رویداد جدید به نقل از  روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهندس جواد حسنی در این رابطه اظهار داشت: مسابقات فوتسال و والیبال برای کارمندان مجتمع مس سرچشمه و شهروندان در سرچشمه در حال برگزاری است که استقبال بسیار خوبی از این مسابقات به‌عمل آمده است به نحوی که در مسابقات فوتسال ۲۱ تیم و در مسابقات والیبال ۱۵ تیم شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای داوری مسابقات نیز از کارکنان صنعت مس استفاده شده است، ادامه داد: مسابقات فوتسال جام رمضان شهر سرچشمه در سالن جهان پهلوان تختی و مسابقات والیبال در سالن شهید حاج علی محمدی‌پور در حال برگزاری است و مسابقات در رشته فوتسال به صورت حذفی برگزار می‌شود.

رئیس تربیت‌بدنی کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان عنوان کرد: مسابقات فوتسال و والیبال جام رمضان در کرمان نیز ویژه کارکنان صنعت مس و خانواده آنان دنبال می‌شود که در رشته فوتسال هفت تیم و در رشته والیبال نیز هفت تیم حضور دارند.

حسنی افزود: بدلیل شرایط قرمز کرونایی شهر سیرجان، مسابقات فوتسال و والیبال جام رمضان را در این شهر لغو کردیم.

رئیس تربیت‌بدنی کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اضافه کرد: مسابقات ورزشی جام رمضان شامل فوتسال و والیبال در شهر رفسنجان ویژه کارکنان صنعت مس و خانواده آنان نیز بدلیل تعمیرات سالن ورزشی، از هفته آینده آغاز خواهد شد.


-----
----------------