×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بهترین ها اکسپو افیکس دبی معرفی شدند

به گزارش رویداد جدید، سالیانه بروکرهای زیادی از ماه ها قبل برای حضور در بزرگترین اکسپو، برنامه ریزی میکنند تا قابلیت های خودشان را با حضور در این رویداد مالی به چالش بکشند.
نمایشگاه اکسپو افیکس دبی فرصتی شد تا سرمایه گذاران بتوانند با مزیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیشتر آشنا شوند زیرا افراد عادی نمی توانند به صورت مستقیم دارایی خود را وارد بازارهای مالی کنند و از طرف دیگر این صندوق ها به دلیل این‌که سرمایه افراد مختلفی دارند با تجمیع سرمایه‌های اندک سرمایه‌گذاران؛ مارجین یا وجه تضمین بیشتری در اختیار مدیر صندوق، به‌منظور انجام معاملات هدف‌دار و پربازده قرار می‌دهند و با استراتژی صحیح معاملاتی، می‌تواند در اکثر معاملات خود کسب درآمد کنند و سرمایه‌ مردم را نیز افزایش دهند.
اکسپو دوبی، عنوانی است که برای این رویداد مالی و فین تک انتخاب شده که هدف آن معرفی برترین بروکرهاست.
این رویداد مهم، امسال میزبان بروکر و کمپانی های بازارهای مالی بود که همگی پیشگامان در این حوزه بودند. در میان این ۲۰۰ شرکت ، بروکری به چشم خورد که توجه خبرنگار ما را به خود جلب کرد که توانست جایزه سریع ترین رشد را در بین رقبا کسب کند.
شرکت آرون گروپس با مدیریت یک ایرانی به نام فرزاد وجیهی که موسس این بروکر بود. ، دکتر فرزاد وجیهی که با لقب “استاد آرون” توانسته در بین تریدرهای ایرانی در بازه زمانی بسیار کمتری نسبت به رقبایش به شهرت چشمگیری برسد ، با تکیه بر مهارت های خود بروکر آرون گروپس را به جایگاه امروزش رسانده است


-----
----------------