×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
به دنبال گزینش تحول خواه و هدایت‌گر هستیم

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان قم، «سعید ملکوتی» در همایش دو روزه مدیران و کارگزاران هسته گزینش کشور که در شهر قم برگزار شد تأکید کرد: در گزینش افراد صلاحیت دار به دنبال انتخاب بین خوب و خوب‌تر هستیم.

نماینده مدیرعامل و دبیر هیأت مرکزی گزینش سازمان تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: گزینش‌گران باید بدانند که هر تصمیم آنان در تأیید یا رد یک فرد، آثار مستقیم گسترده و ماندگار دارد و ردصلاحیت ناصحیح یک فرد می‌تواند ذهنیت او و اطرافیانش را تحت تأثیر منفی قرار دهد.

ملکوتی تصریح کرد: گزینش‌گران نه تنها مزاحم مدیران نیستند بلکه مدیران انقلابی و عملگرا گزینش را چشم مطمئن و بازوی مستحکم مجموعه مدیریت خود می دانند.

وی گفت: مجموعه گزینش سازمان تأمین اجتماعی عملکرد مثبت و قابل دفاعی دارد و چابک‌سازی گزینش‌ها همراه با رعایت صرفه و صلاح سازمان صورت گرفته است.

ملکوتی تأکید کرد: در فرآیند گزینش بر اساس تأکیدات حضرت‌امام خمینی(ره) و منویّات مقام معظم رهبری عمل می‌شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی تبدیل وضعیت ایثارگران و صدور آراء با دقت نظر و رعایت موازین اسلامی و قانونی را از مهمترین اقدامات هیأت مرکزی گزینش سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: مجموعه دفتر هیأت مرکزی گزینش تأمین اجتماعی توانسته است در زمره ۵ هیأت مرکزی گزینش کشور قرار گرفته و اقدامات مؤثری در رسیدن به برنامه های هیأت عالی گزینش داشته باشد.


-----
----------------