×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تاکید بر حضور به موقع شرکت کنندگان در مصاحبه آزمون استخدامی بانک شهر

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محمدعلی دهاقین با بیان اینکه مصاحبه های تخصصی بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی به عنوان بخشی از فرایند استخدام می باشد گفت: شرکت کنندگانی که در مرحله اول آزمون استخدامی بانک موفق به کسب حد نصاب نمره کتبی شدند جهت حضور در مصاحبه مرحله اول این آزمون فراخوانده شده اند.
وی با تاکید بر اینکه ضرورت شناسایی دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های ارزیابی‌شوندگان برای موفقیت در انجام وظایف شغلی ضروری است، افزود: مصاحبه حضوری از ارزیابی شوندگان آزمون، در۴ مرحله و در طی ۴ ساعت، با ابزارهای مختلف مصاحبه، تست های روانشناسی و آزمون شخصیت توسط ارزیابان انجام می گیرد و این فرایند ارزیابی تا تاریخ ۲۲ تیر ادامه خواهد داشت.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر گونه تاخیر باعث بی نظمی و اختلال در روند مراحل آزمون فوق خواهد بود، از داوطلبین در خواست می شود، راس زمان مقرر در محل اعلام شده حضور یابند.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر در پایان اظهار داشت: برگزیدگان در آزمون مصاحبه بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی به مرحله سوم راه یافته و پس از کسب امتیاز مورد نظر طی مراحل اداری بر پای انعقاد قرار داد استخدامی در مجموع ۱۳۰ نفر برگزیده نهایی آزمون خواهند شد


-----
----------------