×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تراز مثبت۵۷۱ میلیارد تومانی وکار در سه ماه نخست سال

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بررسی های اطلاعات و ارقام ثبت شده از عملکرد بانک کارآفرین نشان می دهد که ‌بانک کارآفرین در عملکرد یک ماهه منتهی به ابتدای تیرماه از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزدهای دریافتی مبلغ ۶۷۳ میلیون تومان درآمد کسب کرده است .
همین آمار تائید می کند که بانک کارآفرین از محل هزینه مالی، سود سپرده‌ها و کارمزدها مبلغ ۴۵۸ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده و در نتیجه در این ماه تراز مثبت ۱۲۵ میلیارد تومانی را ثبت کرده است.
همچنین وکار با سرمایه ثبت شده ۳۹۵۰ میلیارد تومان در عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ مبلغ ۱۹۸۱ میلیارد تومان درآمد داشته است. بانک کارآفرین در زمان یاد شده مبلغ ۱۴۱۰ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده و در عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۵۷۱ میلیارد تومانی را ثبت کرده است.
بانک کارآفرین در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۳۴ تومان سود داشته و نسبت P/E این شرکت به ۱۰ رسیده است و از نظر بازدهی نیز در سه ماهه گذشته حدود ۸ درصد و در یک سال گذشته حدود ۲۰ درصد بازدهی مثبت داشته است که از این حیث بانک کارآفرین نسبت به بانک های دیگر عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته است.


-----
----------------