×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرعامل شرکت ملی پست

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال لوح تقدیر از همت والا، تلاش های شبانه روزی و پشتیبانی های محمودلیائی و کارکنان شبکه پستی کشور برای به کارگیری تمامی ظرفیت ها و تجربه های شرکت ملی پست در راستای ارائه خدمت به مردم کتاب دوست ایران اسلامی در ایام برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تقدیر کرد.
در متن این لوح چنین آمده است:
رشد و ارتقای فرهنگ مکتوب کشور ماموریتی است که نیل به آن مستلزم همکاری، همراهی و همدلی همه سازمان ها و نهادهای فرهنگی فعال در کشور بوده و توجه به کتاب، پدیدآورندگان آثار و مخاطبان آن گامی بلند در مسیر شکوفایی و توسعه فرهنگی است.
همت والا، تلاش های شبانه روزی و پشتیبانی های بی شائبه جنابعالی و همکارانتان با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و تجربه ها برای میزبانی از صاحبان اصلی نشرمکتوب کشور و خدمت به مردم کتاب دوست ایران اسلامی در ایام برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نقش آفرینی های ارزنده در به ثمر نشستن اهداف این دوره از نمایشگاه موجبات دلگرمی اهالی فرهنگ و کتاب را فراهم ساخت و برگ زرینی از خدمت رسانی به مردم را درطلیعه دولت مردمی به یادگار گذاشت.
بدین وسیله و به رسم احترام از تلاش های جنابعالی و همکارانتان در عرصه فرهنگ و کتاب قدردانی نموده و دوام توفیق شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.


-----
----------------