×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقویت روابط و توسعه همکاری های مشترک بانک ملی ایران با صنعت پتروشیمی

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیران ارشد این بانک در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ شرکت‌ها ،مجموعه‌ های صنعتی و دانش‌بنیان؛ میزبان تعداد بسیاری از مدیران و نمایندگان حاضر شرکت‌های بالادستی و پایین دستی صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش و همچنین واحد های صنعتی دانش‌بنیان در ساخت قطعات و تجهیزات اساسی این صنعت در کشور بودند تا تأمین نیازهای مالی شرکت ها و زمینه‌های ارتقای سطح همکاری های مشترک را بررسی کنند.

بانک ملی ایران حامی صنعت پتروشیمی 

حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این بانک مذاکرات و تقویت سطح همکاری ها با مدیران، صاحبان صنایع، فعالان و سرمایه گذاران صنعت پتروشیمی و پتروپالایش را در چهارمین نمایشگاه صنعت پتروشیمی در کیش سازنده ارزیابی کرد و اظهار داشت: به دنبال ایجاد مذاکرات و روابط سازنده، همکاری های مشترک و نزدیکی در راستای توسعه طرح های صنعت پتروشیمی بوجود آمده است.

مونسان با اشاره به این که همکاری و تامین مالی بانک ملی ایران از توسعه طرح های صنعت پتروشیمی جدی است، گفت: ارائه خدمات مالی متنوع برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت های دانش بنیان را اولویت نخست بانک ملی ایران در این نمایشگاه و محور اصلی اهداف بانک در سال جاری عنوان کرد.

عزم جدی برای ایرانی سربلند

وی با اشاره به فرصت پیش‌آمده در این نمایشگاه برای تعامل و گفت‌وگو با مدیران ارشد و دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان تجهیزات و کالاهای اساسی در صنعت نفت و صنایع پایین دستی گفت: بانک ملی ایران با آمادگی کامل و بیش از پیش عزم خود را برای حمایت از صنعت پتروشیمی تا رسیدن به خودکفایی و بومی سازی در این حوزه جزم کرده است.

وی که در غرفه بانک ملی ایران در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در کیش حضور داشت در ادامه این گفت و گو با اشاره به این که حمایت از پروژه های زیربنایی، اولویت این بانک است، اظهار کرد: حضور در این نمایشگاه فرصتی جدی برای ارائه ظرفیت های بانک با هدف تقویت حوزه های اقتصادی و کمک به توسعه کشور است و همه ارکان بانک در تلاش هستند که آثار تحریم های ظالمانه را بیش از پیش کاهش دهند.

مونسان با اشاره به قرارداد بانک ملی ایران با وزارت نفت برای تجهیز و توسعه بزرگترین مخازن نفتی کشور، این اقدام را گامی بلند برای توسعه حوزه های زیربنایی دانست .


-----
----------------