×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تمرکز اصلی شعبه کرمانشاه بیمه تجارت‌نو بر خرده فروشی

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ سعید حاصلی گفت: یکی از الزامات شرکت‌های بیمه در آینده دیجیتالی شدن مارکت آنها می‌باشد اگر هر شرکتی در این زمینه سرمایه گذاری نکرده باشد قطعا در آینده با چالش های فراوانی روبرو خواهد شد.

مدیر شعبه کرمانشاه بیمه تجارت‌نو اذعان داشت بالطبع شرکت بیمه تجارت‌نو با توجه نگاه مثبت به این قضیه در سطوح عالی شرکت روند رو به رشدی رو آغاز کرده که ماحصل اینکار تولید نرم‌افزاری در حوزه صدور و خسارت بنام اپلیکشن بنو می‌باشد که قطعا در آینده تحول بسیار چشمگیری در صنعت بیمه ایجاد خواهد کرد در همین راستا بارها در شعبه کرمانشاه اهمیت موضوع جهت شبکه فروش و کارکنان تشریح و در برلزوم استفاده از آن تاکید گردیده است ونتایج مثبت آن نیز به مرور زمان نمایانگر این موضوع خواهد بود .

حاصلی در تشریح اهداف شعبه در ماه‌‌های پیش‌رو برای افزایش فروش، اظهار کرد: باتوجه به سیاست شعبه کرمانشاه در زمینه خرده فروشی و اهمیت بالای این موضوع در جذب پرتفوی ماندگار ، ارتباط مستمرباشبکه فروش بسیار حائز اهمیت می‌باشد و به لطف کارکنان و نمایندگان خوب شعبه این ارتباط بسیار عمیق شکل گرفته به گونه‌ای که حتی خارج از ساعات اداری کارکنان شعبه مجوزهای لازم را جهت صدور بیمه نامه در اختیار نمایندگان قرار می‌دهند . به طور کل بالاترین جایگاه در شرکت متعلق به شبکه فروش و نمایندگان می باشد چراکه دربازار رقابتی امروز نیازمند یاری کارکنان شعب و ستاد می باشند و وظیفه ما در شعب و ستاد حمایت کامل از این عزیزان است.

مدیر شعبه کرمانشاه بیمه تجارت‌نو در رابطه با استراتژی خود در جذب پرتفوی گفت: باتوجه به وضعیت اقتصادی ،اجتماعی وفرهنگی استان کرمانشاه و رتبه های پایین اقتصادی و آمار بالای بیکاری بهترین راه جهت جذب پرتفو خرده فروشی می باشد در این راستا رشته بیمه‌های زندگی بدلیل بکربودن و وسعت بازار آن می تواند مورد توجه بیشتری قرار گیرد . همچنین همجواری با کشور عراق تمرکز بر فروش بیمه‌های باربری و مسافرتی در دستور کار می باشد .


-----
----------------