×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تندیس زرین جایزه ملی تعالی مدیریت دارایی‌های ایران به فولاد مبارکه رسید

 به گزارش رویداد جدید به نقل از ایراسین، جایزه ملی نگهداری دارایی‌ها، فرآیندی است که هر ساله به شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در زمینه نگهداری صحیح دارایی‌ها و تجهیزات تعلق می‌گیرد تا با نهادینه‌سازی فرهنگ نگهداری بتوانند گواهینامه، تقدیرنامه و یا تندیس جایزه نگهداری را به خود اختصاص دهند.

نگهداری صحیح دارایی‌ها با استفاده از روش‌های نوین در ارتقای بهره‌وری، کیفیت تولید کالا و کاهش هزینه‌ها، تولید ثروت بیشتر و سودآوری شرکت‌ها تأثیرگذار بوده و هم‌اکنون به بخش مهم و جدایی‌ناپذیر سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی تبدیل شده است.

برگزاری این جایزه به بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌ها کمک می‌کند که همواره در مسیر نگهداری اموال و دارایی‌های خود گام‌های اساسی بردارند تا بتوانند از این دارایی‌ها به شکل مناسبی استفاده کنند.

همچنین نگهداری و مدیریت اموال و دارایی‌ها یک رویکرد جدید برای ارتقای بهره‌وری از محل نگهداشت دارایی‌های فیزیکی شرکت‌های بزرگ صنعتی، فنی و تجاری است تا این شرکت‌ها بهره‌وری در فعالیت‌های صنعتی خود را ارتقا دهند.

نگهداری صحیح از اموال، دارایی‌ها و تجهیزات سبب خواهد شد که عمر مفید اموال و دارایی‌های سازمان‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی بیشتر شود و در این راستا همواره راندمان کاری آن‌ها نیز روند رو به رشدی را تجربه خواهند کرد.

این جایزه در بخش ساخت و تولید، خدمات، بخش عمومی و بخش‌های تحقیقاتی به سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور اعطا می‌شود و نخستین جایزه ملی نگهداری دارایی‌ها و اموال در ایران در سال ۹۶ با توجه به معیارهای ۹گانه رهبری، راهبردها، توسعه منابع انسانی، برنامه‌ریزی مدیریت منابع، مدیریت گردشکار، بهبود قابلیت اطمینان، بهبود کسب و کار و نتایج عملکردها با نظر کمیته داوری و بررسی احراز سطوح مختلف جایزه ملی به شرکت‌های صنعتی اعطا شد و امسال برای نخستین بار در کشور شرکت فولاد مبارکه تندیس زرین جایزه تعالی در این دوره را به خود اختصاص داد.

پنجمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی ایران، ۱۹ شرکت و سازمان موفق به کسب گواهی اهتمام تعالی نگهداری، تقدیرنامه و تندیس شده‌اند و شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای نخستین بار در بین شرکت‌های صنعتی کشور موفق به دریافت تندیس زرین در بخش ساخت و تولید شده است.

همزمان با برگزاری این مراسم بیش از ۱۰ شرکت داخلی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارائه سیستم‌ها و سامانه‌های تعمیر و نگهداری دارایی‌های فیزیکی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

محسن کفیل مدیر دفتر فنی نگهداری و تعمیرات فولاد مبارکه به‌عنوان نماینده این شرکت، تندیس زرین جایزه ملی تعالی در بخش ساخت و تولید در سال ۱۴۰۰ را دریافت کرد.


-----
----------------