×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
جشن صعود تیم گهرزمین به لیگ برتر برگزار گردید

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه، رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، علی یعقوبی پور فرماندار، محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشور، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان، جمعی از مسئولین کشوری، ورزشی و لشکری، جمعی از مدیران گهرزمین و باشگاه فرهنگی و ورزشی گهرزمین حضور داشتند.
در آغاز این مراسم؛ عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین؛ ضمن خیر مقدم به میهمانان مراتب قدردانی مدیرعامل شرکت گهرزمین را به مسئولان باشگاه فرهنگی و ورزشی گهرزمین اعلام داشت و این قهرمانی را به مردم پرتلاش سیرجان تبریک گفت.
امام جمعه سیرجان نیز ضمن تبریک به مردم سیرجان و تشکر از زحمات دست اندرکاران گهرزمین بخاطر این قهرمانی عنوان کرد؛ اگر قرار است در عرصه ورزش کاری کنیم باید قوی باشیم، ما ایرانی قوی می خواهیم و بدین منظور باید تلاش کنیم در همه عرصه ها قوی باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان هم ضمن تاکید بر اهمیت نقش ورزش و بالابردن پرچم جمهوری اسلامی خاطر نشان ساخت؛ اگر در زمینه ورزش سرمایه گذاری نماییم موفقیت های زیادی را بدست می آوریم و جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی ، فرهنگی را خواهیم گرفت.
رئیس هیات فوتبال استان هم فعالیت گهرزمین در زمینه مسئولیت های اجتماعی را تاثیرگذار دانست و از مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی گهرزمین به عنوان فردی متواضع، با اخلاق، فروتن یاد کرد که با استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی توانسته به این موفقیت دست پیدا کند.


-----
----------------