×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حراست چشم بیدار هر سازمان  و مدیریت است

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در این مراسم طی سخنانی از خدمات ارزشمند ابراهیم مولایی جم عضو هیات مدیره و معاون سابق حقوقی و فروش اموال غیرمنقول در دوران فعالیتش تشکر و قدردانی نمود و در همین راستا لوح تقدیری نیز به رسم یادبود به وی اعطا شد.

وی در ادامه با بیان اینکه حراست، چشم بیدار هر مدیریتی است به نقش حیاتی آن اشاره و عنوان کرد: حراست می‌تواند هر مدیریت و سازمانی را با هشدارها، پیشنهادها و اقدامات به‌موقع و خیرخواهانه به سرمنزل مقصود برساند.

اجتهادی افزود: بحمدالله سازمان حراست کل، با تجربه‌ای که طی سال‌های متمادی دارد، همکار و همیار مدیران در حوزه‌های مختلف بوده است. جایگاه حراست، جایگاه بسیار رفیعی است اما یقینا همراهی و هماهنگی دیگر بخش‌های بدنه یک سازمان را می‌طلبد تا با کار گروهی به حداکثر بهره‌وری دست یابد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در پایان مراسم ضمن معارفه مدیر کل جدید از همکاری‌ و همفکری‌ و تعاملات سازنده‌ و موثر جمشید ارشادیان مدیر کل سابق حراست تقدیر و تشکر به عمل آورد و سید عباس مصطفوی را به عنوان مدیرکل جدید حراست معرفی نمود.


-----
----------------