×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

علی رضایی با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از تولید گفت: باید حمایت های دولت و همچنین ارایه تسهیلات به بخش های مولد بدون واسطه صورت بگیرد.

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای سلامی با بیان اینکه طرح تامین مالی زنجیره طرحی در راستای حذف رانت و دلالی در بخش تولید است، تصریح کرد: مزایای ارایه مستقیم تسهیلات به تولید قطعا بیشتر بوده و این وسط وقتی عددهای درشتی به عنوان رانت نه در جیب سرمایه گذار و نه جیب مصرف کننده و نه تولید کننده قرار بگیرد وضعیت شفاف خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه باید خلاهای موجود بین تولید کننده و مصرف کننده با طرح های مشخص پر شود، تصریح کرد: طرح تامین مالی زنجیره به خوبی می تواند ضمن پاسخگویی به نیاز تولید بازار را نیز از دلالی و رانت دور کند زیرا تامین نیاز تولید بخش مهمی از وضعیت آینده بازار را مشخص می کند.

وی با بیان اینکه ثبات قیمت ها در گرو ساماندهی وضعیت زنجیره تولید و حذف دلالی ها است، گفت: باید زیرساخت های طرح های ساماندهی کننده وضعیت تولید اعم از طرح تامین مالی زنجیره تامین شود تا بتوان نسبت به نتایج آن ها در آینده و همچنین بهبود وضعیت بازار امیدوار بود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش ما نیز کمک به دولت برای ساماندهی وضعیت بازار و ایجاد ثبات قیمتی است از این رو از طرح های که به این مهم کمک کنند حمایت خواهیم کرد.


-----
----------------