×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
در نشست با نمایندگان کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران مطرح شد؛ رضایتمندی مشتریان خط قرمز بیمه سرمد

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، نشست یعقوب رشنوادی و جمعی از مدیران این شرکت با نمایندگان کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به بازنشستگان بانک برگزار شد.

یعقوب رشنوادی که از ابتدای سال ۱۴۰۱ ارتقای سطح خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی مشتریان سرمد را به طور ویژه دنبال می‌کند، این بار به سراغ بازنشستگان بانک صادرات ایران رفت تا در نشستی صمیمی میزبان آنان باشد و راهکارهای ارتقای سطح خدمات سرمد به این بیمه‌گذاران را بررسی کند. 

مدیرعامل بیمه سرمد در این نشست با تاکید بر خدمت‌رسانی مناسب به بازنشستگان بانک صادرات ایران، گفت: هدف اصلی بیمه سرمد، ارائه خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان است که البته در رسیدن به این هدف، چالش‌های نیز داشته‌ایم که باید آنها را شناسایی و رفع کنیم.

وی افزود: باید با گسترش دایره تعاملات با کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران، سطح ارائه خدمات را بالا ببریم و به یک نقطه مطلوب برسیم که شایسته نام سرمد و بازنشستگان محترم باشد.

رشنوادی با اشاره به ارائه پیشنهادهای موثری در این نشست، گفت: مسائل و پیشنهادهای مهمی در این نشست مطرح شد که پیگیری می‌شود تا به نتیجه برسد و این نشست‌ها نیز باید تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه پیدا کند. 

مدیرعامل بیمه سرمد درباره خط قرمز بیمه سرمد در رابطه با مشتریان نیز گفت: هیچ توجیهی برای نارضایتی مشتریان سرمد وجود ندارد و خط قرمز ما در شرکت، رضایتمندی مشتریان است که باید در بالاترین سطح باشد و همین رضایتمندی است که موفقیت ما را تضمین می‌کند. 

وی با اشاره به جذب بیمه‌گذار بزرگی مانند سازمان تامین اجتماعی، گفت: جذب چنین مشتریان بزرگی در کنار تمدید قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد دانشگاهی، شرکت توسعه نیشکر و … اتفاق بزرگی است که نشان‌دهنده موقعیت بیمه سرمد در صنعت بیمه کشور و رضایتمندی بالای مشتریان است. 

رشنوادی با تاکید دوباره بر تعامل با کانون بازنشستگان بانک صادارات ایران گفت: این تعامل می‌تواند رضایتمندی بازنشستگان محترم را افزایش دهد و میزان رضایتمندی آنها را از خدمات بیمه به حداکثر برساند. 

افشین صنعتی مقدم، نماینده کانون بازنشستگان بانک صادارات ایران نیز در این نشست بر تعامل ویژه با بیمه سرمد تاکید کرد و گفت: سرمد، فرزند بانک صادرات ایران است و بازنشستگان نیز مدافع اول این شرکت هستند و در کنار انتقادات از بیمه سرمد دفاع می‌کنند.

وی افزود: هرجا که نیاز باشد ما آمادگی داریم برای ارتقای سطح خدمات به بیمه سرمد و بازنشستگان کمک کنیم تا رضایتمندی آنها از خدمات سرمد به بالاترین میزان برسد. 

در ادامه این نشست، پس از صحبت‌های طلوعی و ناصری از نمایندگان کانون بازنشستگان بانک صادارات ایران، راهکارهای ارتقای خدمات بیمه سرمد به اعضای کانون بررسی شد.


-----
----------------