×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دو گوشی آنر X9 5G و آنر X7 رسما معرفی شدند

آنر تاریخی را برای یک رویداد جدید مقرر کرده بود. گوشی‌هایی که در این رویداد رونمایی شدند، دو میان‌رده با نام‌های آنر X9 5G و آنر X7 هستند که در مالزی معرفی شده‌اند. گوشی‌های جدید زیرمجموعه سابق هواوی به‌زودی در بازار کشورهای بیشتری موجود خواهند شد.

مشخصات فنی و قیمت آنر X9 5‌G

معرفی آنر X9 5G و آنر X7

آنر X9 در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از Honor X30 محسوب می‌شود. آنر ایکس ۳۰ قبلا در چین عرضه شده بود و حالا شاهد حضور آن در بازار جهانی هستیم. به هر حال آنر X9 چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد؟

نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی IPS LCD این گوشی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. آنر از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ در X9 استفاده کرده که از اینترنت ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. اندروید ۱۱ و رابط‌کاربری MagicUI 4.2 نیز روی این دستگاه به صورت پیش‌فرض اجرا می‌شود. خوشبختانه هیچ محدودیتی در پشتیبانی از خدمات گوگل در این گوشی وجود ندارد.

۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای Honor X9 5G در نظر گرفته شده است. آنر X9 در بخش دوربین اصلی، سه حسگر ۲+۲+۴۸ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نقطه ضعف اصلی این سیستم دوربین، عدم وجود قابلیت عکاسی فوق‌عریض است.

ظرفیت باتری آنر X9 5G برابر با ۴۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت بوده و از فناوری شارژ ۶۶ واتی هم پشتیبانی می‌کند. شارژر میان‌رده جدید آنر در جعبه‌اش قرار گرفته است. Honor X9 5G در مالزی برچسب قیمتی برابر با ۱۲۹۹ رینگیت (۳۰۱ دلار) را با خود یدک می‌کشد.

جزئیات و ویژگی‌های Honor X7

معرفی آنر X9 5G و آنر X7

آنر X7 نیز ظاهری مشابه با Honor Play 30 Plus دارد. با این حال تفاوت‌های قابل توجهی میان این دو گوشی وجود دارند.

این دستگاه از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. تراشه به کار رفته در این گوشی، اسنپدراگون ۶۸۰ است که از اینترنت ۵G پشتیبانی نمی‌کند. ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در کنار این تراشه به مشتریان ارائه می‌شود.

آنر X7
نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی IPS LCD با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی
تراشه اسنپدراگون ۶۸۰
حافظه رم ۴ گیگابایتی
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
دوربین اصلی چهارگانه ۲+۲+۵+۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق‌عریض و ماکرو
باتری و شارژر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژر ۲۲٫۵ واتی
رابط‌کاربری MagicUI 4.2 با اندروید ۱۱
قیمت ۱۸۹ دلار

دوربین اصلی آنر X7 چهارگانه است و حسگرهای ۲+۲+۵+۴۸ مگاپیکسلی در آن قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری این گوشی به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت می‌رسد و شارژر ۲۲٫۵ واتی توسط آن پشتیبانی می‌شود. قیمت گوشی اقتصادی‌تر آنر X7 نیز در مالزی معادل ۷۹۹ رینگیت (۱۸۹ دلار) در نظر گرفته شده است.


-----
----------------