×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با خانواده همکار شهید مدافع حرم، جواد حسن‌زاده

دکتر میرهاشم موسوی در این دیدار با گرامیداشت خاطرات این همکار شهید سازمان تأمین‌اجتماعی و تجلیل از ایثار و صبر خانواده وی، اظهار داشت: ما به خانواده شهدا افتخار می‌کنیم و امیدواریم توفیق آن را داشته باشیم که در کردار و رفتار خود مسیر شهدا را ادامه دهیم. همه ما باید در اجرای تکالیف و مسئولیت‌های خود، آرمان شهدا را که حفظ هویت ملی و دینی و ارزش‌های اسلامی است، در نظر داشته باشیم و با استعانت از خداوند متعال و روح بلند شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای عزیز مدافع حرم، به گونه‌ای این مسئولیت‌ها را انجام دهیم که در محضر خدا و شهدا رو سفید باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: شهدای عزیز مدافع حرم، برای پاسداشت ارزش‌ها و آمان‌های اسلامی و دفاع از حرم شریف اهل بیت عصمت و طهارت، جان خود را نثار کردند و افتخار کشور و ملت ایران هستند. شهید سیدجواد حسن‌زاده نیز که فرزند یکی شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس هستند، از افتخارات کشور و سازمان تأمین‌اجتماعی و افتخار مشهد مقدس به عنوان نگین درخشان این کشور هستند.

دکتر رضا‌زاده، مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار، شهید حسن‌زاده را افتخار سازمان تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: شهید حسن‌زاده متولد سال ۵۸ هستند که در سال ۹۳ در درمانگاه شهید فاطر تأمین‌اجتماعی مشهد مشغول به کار شده و در سال ۹۵ به سوریه اعزام شدند و دو ماه بعد از اعزام، به شهادت رسیدند. بعد از شهادت ایشان، درمانگاه شماره ۳ مشهد به نام درمانگاه شهید حسن‌زاده نامگذاری شده است.

همسر شهید حسن‌زاده در این دیدار از حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در منزل شهید و دلجویی از فرزندان شهید حسن‌زاده قدردانی کرد و گفت: حضور شهدا برای ما آگاهی‌بخش است و ما می‌دانیم که شهدا در بین ما حضور دارند و حضور و وجود معنوی شهدا را کاملاً احساس می‌کنیم. زهرا سادات سه ماه و ۱۰ روز بعد از شهادت پدرش به دنیا آمد و اولین کلامی که در زمان زبان بازکردن به زبان آورد، بابا بود. پدر شهید حسن‌زاده هم شهید دفاع مقدس است و انشاءالله هر دو شهید به ما کمک کنند که در مسیر شهدا حرکت کنیم و پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا باشیم.


-----
----------------