×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس جدید اداره امور شعب استان هرمزگان معارفه شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران حسن مونسان معاون شعب در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد عبداله آبسواران رئیس پیشین این اداره امور شعب،گفت:بانک ملی ایران در سال جدید بسته حمایتی ویژه ای را برای بخش های مختلف تولید از جمله شرکت های دانش بنیان،تدوین کرده است.
وی افزود: بانک ملی ایران از طرح هایی که باعث قطع وابستگی کشور به محصولات خارجی شود و رونق اشتغال، افزایش تولید و ارز آوری را در پی داشته باشد، حمایت می کند.
فرهاد معقول معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت بهره وری نیروی انسانی در تحقق اهداف بانک، گفت: خدمت کردن به مردم نه یک وظیفه شغلی، بلکه یک رسالت اخلاقی و اعتقادی است،از این رو جلب رضایت مشتریان باید سرلوحه همه کارکنان بانک باشد.
وی افزود: مدیران ستاد و صف نقش بسیار مهمی در بهبود عملکرد نیروی انسانی دارند و باید با ارائه الگوی مناسب به همه کارکنان،زمینه تحول برای تحقق اهداف را فراهم آورند.
بیژن مقدم بیرانوند مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز ضمن تاکید بر اهمیت جانشین پروری در ادارات امور
شعب،گفت:نظارت سیستمی و تعریف و بهره‌گیری از سامانه‌ها در تأمین مالی زنجیره تولید، از جمله فعالیت‌هایی است که موجب بهبود نظارت بر مصرف صحیح تسهیلات می‌شود.
حسن آرمات رئیس جدید اداره امور شعب استان هرمزگان نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند در موقعیت جدید خدمت بتواند منشأ خدمات مثبت باشد.


-----
----------------