×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
راه‌اندازی پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، با هدف انتقال دانش و فن‌آوری‌های نوین به صنعت بیمه و علاقه‌مندان حوزه بیمه و ریسک و ایجاد زیست‌بومی برای هم‌افزایی صنعت با پژوهشکده بیمه، پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان راه‌اندازی شد.
هم‌اکنون، محتوای این پایگاه مبتنی بر داده‌های مجله الکترونیکی ماهنامه تازه‌های بیمه ایران و جهان و متشکل از مطالب جدید و به‌روزی است که توسط امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه از پایگاه‌های علمی بیمه و ریسک جهان استخراج می‌گردد و پس از پالایش، ترجمه و ویراستاری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. همچنین، پیش‌بینی می‌شود با استقبال صنعت بیمه، این پایگاه خبری، بتواند به صورت مستقل، جدیدترین گزارش‌ها و مطالب علمی را از سرتاسر جهان به صنعت بیمه ایران به شکلی ارزنده عرضه کند.
پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان به نشانی https://tazeha.irc.ac.ir، علاوه بر بخش‌های ثابت از جمله مقاله، خبر، بینش‌ها، معرفی و نشر تازه و معرفی شخصیت برجسته علمی، دارای دسته‌بندی محتوایی بر اساس رشته‌های بیمه‌ای، بیمه اتکایی، مدیریت ریسک، نوآوری و فن‌آوری بیمه، تنظیم‌گری و نظارت بیمه، مدیریت بیمه و بازاریابی و فروش بیمه است که مطالعه و دسترسی آسان به مطالب متنوع در حوزه‌های مربوطه را برای خوانندگان فراهم می‌کند. در عین حال، برچسب‌های تعبیه‌شده در انتهای مطالب می‌تواند افراد را به محتوای مشابه در داخل پایگاه خبری هدایت نماید.
لازم به ذکر است پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان، به عنوان زیست‌بومی برای تعامل با اندیشمندان راه‌اندازی گردیده و کلیه اندیشمندان و مترجمین علاقه‌مند به همکاری در این زمینه می‌توانند با مراجعه به نشانی https://tazeha.irc.ac.ir در سامانه مترجمین پایگاه ثبت‌نام و یا متون جدید و مطالب پیشنهادی خود را جهت انتشار در این پایگاه ارسال نمایند.


-----
----------------