×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۳ شهریور , ۱۴۰۳
روابط عمومی و امور بین الملل گهرزمین موفق به کسب تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی کشور گردید

نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران روز گذشته با حضور شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی، بانک ها و سازمان های دولتی و خصوصی و جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این رویداد، روابط عمومی شرکت ها و سازمان ها براساس ۸۱ شاخص مورد ممیزی قرار گرفتند و در پایان طبق مجموع امتیازات اخذ شده، جایگاه آنان در مسیر سرآمدی مشخص گردید.
این آیین با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی برگزار شد.
در این همایش با اهدای نشان ویژه مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی از مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهرزمین، تقدیر شد.
و در ادامه همایش بر اساس ۸۱ شاخص مورد ممیزی از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین با اهدای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی ایران انتخاب گردید و تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است در این همایش علاوه بر شرکت سنگ آهن گهرزمین از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت ملی صنایع مس ایران، بانک سپه، شرکت ملی فولاد ایران و … تجلیل بعمل آمد.

-----
----------------