×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رونمایی موتورولا از موتو ۵G G62 و موتو G42

موتو ۵G G62

موتو ۵G G62 دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. همچنین، به تراشه +Snapdragon 480 کوالکام مجهز است. این گوشی در پنل جلو از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل درون حفره میزبانی می‌کند. در حالی که پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک ماژول فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این گوشی دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق اسلات microSD قابل ارتقا است.

موتو ۵G G62 یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۰ واتی دارد. این مدل توسط اندروید ۱۲ با رابط کاربری MyUX اجرا می‌شود. موتو ۵G G62 همچنین دارای بلندگوهای استریو و پشتیبانی از Dolby Atmos و حسگر اثرانگشت کناری است که به عنوان دکمه پاور نیز عمل می‌کند. این گوشی در دو رنگ گرافیت و سبز به‌ فروش می‌رسد. قیمت دقیق آن نیز هنوز اعلام نشده است.

موتو G42

موتو G42 از صفحه نمایشی ۶٫۴ اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین، به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است. در حالی که در پنل پشتی آن میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. قدرت‌ سخت‌افزاری آن را تراشه Snapdragon 680 کوالکام در کنار ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی قابل ارتقا تأمین می‌‌کند.

علاوه بر این، G42 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۰ واتی و همچنین بلندگوهای استریو با Dolby Atmos است. این گوشی نیز مانند مدل قبل توسط اندروید ۱۲ با MyUX اجرا می‌شود. موتو G42 در رنگ‌های آبی و رز عرضه می‌شود و قیمت آن نیز بودن متعاقبا اعلام خواهد شد.


-----
----------------