×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ساماندهی انبارهای اموال تملیکی دستاوردی بزرگ برای دولت است

دکتر حسینی صبح امروز در جمع مدیران سازمان اموال تملیکی ضمن اشاره به نقش پررنگ این سازمان در تعیین تکلیف اموال بیت‌المال اظهار کرد: این سازمان باید وظیفه صیانت از اموال مردم را به بهترین نحو ممکن انجام دهد و روند ساماندهی انبارها و تعیین تکلیف کالاها را با توان بیشتر ادامه دهد.

وی افزود: بنای دولت فعلی بر این بود که گام‌های بزرگی در مسیر بهبود وضعیت اقتصادی بردارد که تداعی آن را می‌توان در وضعیت فعلی انبارهای سازمان اموال تملیکی مشاهده نمود، اتفاقی که طی سالیان گذشته تصمیمات متعددی درخصوص آن گرفته شد اما دولت فعلی با جدیت پای عمل آمد و با ورود ریاست جمهوری و قوه قضاییه این امر مبارک به وقوع پیوست و شاهد تعیین تکلیف حجم عظیمی از اموال بیت‌المال بودیم.

معاون امور مجلس ریاست جمهوری با تاکید بر نقش موثر مدیریت در تعاملات میان‌سازمانی عنوان کرد: تمام مسئولین و مدیران باید روحیه مجاهدت و تلاش را در کارکنان و زیرمجموعه‌های خود زنده نمایند واگر تمام عوامل و نهادها دست به دست یکدیگر دهند، انجام امور با سهولت و به موقع انجام می‌شود؛ درست همانطور که در موضوع ساماندهی انبارها شاهد به میدان آمدن قوه قضاییه و رسیدگی به پرونده‌ها بودیم.

وی ادامه داد: بنابراین در کار جمعی برای بهبود شرایط باید یک عزم و اراده عمومی حاکم باشد که در همین مدت زمان کوتاه هم نشان داده شد که می‌شود گام‌های بلندی برداشت.

حسینی تصریح کرد: عوامل متعددی در رسیدن به اهداف نقش دارند اما آن‌چیزی که نقش عمده دارد مدیریت است،  تجربه نشان داده هرجا که افرادی با روحیه تحول‌گرایانه، عدالت‌محور و جهادی، متهعد و دلسوز حضور داشته باشند نتیجه مطلوبتری حاصل می شود.


-----
----------------