×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سامسونگ در سکوت خبری از گلکسی M13 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد

این گوشی هوشمند کره‌ای‌ها به عنوان جایگزین گلکسی M12 روانه بازار می‌شود که با وجود اینکه مشخصات کامل آن منتشر شده، هنوز اطلاعی از قیمتش نداریم.

مشخصات گلکسی M13 سامسونگ

این گوشی هوشمند سامسونگ ابعادی برابر ۱۶۵٫۴ در ۷۶٫۹ در ۸٫۴ میلی‌متر دارد و وزن آن به ۱۹۲ گرم می‌رسد. در جلوی گلکسی M13 با یک نمایشگر ۶٫۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس روبه‌رو هستیم که در بالای آن برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

روی پنل پشتی این گوشی کره‌ای‌ها یک ماژول مستطیلی شکل به چشم می‌خورد که میزبان سه دوربین با چیدمان عمودی و همچنین فلش است. اگرچه با یک گوشی اقتصادی روبه‌رو هستیم، اما سامسونگ در آن از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که توسط دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود.

قدرت این گوشی سامسونگ توسط تراشه اگزینوس ۸۵۰ تامین می‌شود که آن را ۴ گیگابایت رم و همچنین ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. سامسونگ همچنین برای این گوشی هوشمندش از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در جدول زیر مشخصات کامل گلکسی M13 را می‌بینید:

گلکسی M13
نمایشگر ۶٫۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس
تراشه اگزینوس ۸۵۰
رم ۴ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایت
دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید ۱۲
رابط کاربری One UI Core 4.1
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

این گوشی سامسونگ به سیستم عامل اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری One UI Core 4.1 مجهز شده که کلمه Core به معنای این است که تمام ویژگی‌های One UI 4.1 در اختیار کاربران این گوشی اقتصادی قرار نمی‌گیرد.

گلکسی M13 که از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد، در رنگ‌های سبز، نارنجی مسی و آبی روشن روانه بازار می‌شود. اگرچه سامسونگ قیمت این گوشی هوشمند را اعلام نکرده، اما انتظار داریم با یک محصول مقرون به‌صرفه روبه‌رو باشیم.


-----
----------------