×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرمایه‌گذاری شستا در مناطق کمتر برخوردار اولویت راهبردی تأمین‌اجتماعی است

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در ادامه سفر به استان آذربایجان‌غربی، در دیدار مهدی عیسی‌زاده، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: شهر میاندوآب و استان آذربایجان‌غربی، مهد پرورش شهید باکری بزرگوار است و ما باید فداکاری، ایثار، بزرگ‌منشی و مدیریت جهادی آن شهید والامقام را الگوی خود قرار دهیم.  ما اگر بتوانیم برای مردم این منطقه و اقشار محروم کشور کاری انجام دهیم، آن را توفیقی برای خود می‌دانیم و باید خدا را شاکر باشیم که توفیق خدمت به این مردم شریف را یافته‌ایم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: میاندوآب همچون بسیاری از دیگر مناطق کم‌برخوردار کشور، استعداد و امکانات لازم برای توسعه را به بهترین نحو دارد و ظرفیت مطلوبی در این منطقه وجود دارد؛ اما کم‌برخورداری منطقه ناشی از عدم توجه مسئولان و مدیریت ضعیف در گذشته بوده است. برای ارتقای خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی در این شهرستان، سازمان تأمین‌اجتماعی برنامه زمان‌بندی دقیقی را تنظیم خواهد کرد و درچارچوب ضوابط و مقررات موجود، هرآنچه ممکن است را برای این منطقه انجام خواهیم داد و به آنچه در این منطقه وعده داده شده، حتماً عمل خواهیم کرد.
دکتر موسوی، سرمایه‌گذاری شستا در مناطق محروم را از اولویت‌های راهبردی سازمان تأمین‌اجتماعی عنوان کرد و گفت: توسعه سرمایه‌گذاری شستا در مناطق محروم و کم‌برخوردار مورد تأکید ماست. البته سرمایه شستا متعلق به اقشار تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی است و فعالیت‌های سرمایه‌گذاری این شرکت، باید ضمن رعایت اصل امانت‌داری، از حاشیه سود مناسب و مطمئنی نیز برخوردار باشد تا ارزش ذخایر سازمان که متعلق به یک یک بیمه‌شدگان و بازنشستگان است، به شکلی مناسب حفظ شده و افزایش یابد. برای این کار، باید ظرفیت‌های مناسب منطقه را برای سرمایه‌گذاری سودآور شناسایی کنیم. در سرمایه‌گذاری‌های جدید شستا، باید آینده‌نگری بلندمدت داشته باشیم و نیازهای آینده کشور را شناسایی کنیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از زحمات و تلاش‌های همکاران تأمین‌اجتماعی میاندوآب و فرماندار و مسئولان این شهرستان تشکر کرد و گفت: نماینده محترم مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، تلاش و پیگیری بسیار ارزشمند و قابل تقدیری در زمینه پیگیری مسائل مردم و ارتقای خدمات تأمین‌اجتماعی انجام می‌دهند. مهم‌ترین هدف ما در سازمان تأمین‌اجتماعی افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان از خدمات این سازمان است و امیدواریم مردم شریف میاندوآب و استان آذربایجان‌غربی از خدمات تأمین‌اجتماعی به نحو مطلوبی بهره مند شوند و توفیق جلب رضایت این مردم شریف و صبور را داشته باشیم.
مهدی عیسی‌زاده، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، اظهار داشت: دکتر موسوی از مراکز تأمین‌اجتماعی میاندوآب بازدید کردند و در جریان این بازدیدها، تصمیمات انقلابی و بسیجی‌وار برای توسعه خدمات اتخاذ شده است. برای ارتقای کلینیک میاندوآب و ارائه خدمات و تسهیلات به بازنشستگان، تصمیمات خوبی اتخاذ شده است. از سفر ایشان به میاندوآب و وقت خوبی که گذاشتند و تصمیماتی که اتخاذ کردند، تشکر می‌کنیم.


-----
----------------