×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
سلامت حداکثری و عملکرد مناسب معیار اعطای مسئولیت به مدیران استانی است

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران استانی و روسای شعب سراسر کشور اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بانک در دوره جاری ارائه گزارش اقدامات، تبیین سیاست‌ها و راهبردهای بانک به همکاران سراسر کشور است تا همکاران با آگاهی از جدیدترین تدابیر و برخورداری از اطلاعات به‌روز، آمادگی کافی برای پیشبرد برنامه‌ها و ارائه خدمات بهینه به مشتریان را داشته باشند.
وی افزود: اطلاع تمامی ارکان مدیریتی و اجرایی بانک از سیاست‌ها، راهبردها و راهکارها موجب می‌شود همه همکاران در اجرایی نمودن سیاست‌ها ایفای نقش نمایند.
شیخ حسینی تصریح نمود: ارائه رهنمودها و راهکارها به مشتریان و معرفی طرح‌ها و محصولات صرفا معطوف به وظایف همکاران بازاریابی نمی‌باشد، بلکه همکاران پشت باجه نیز با آگاهی از سیاست‌ها و راهبردها می‌توانند در ارائه طرح‌ها و جذب مشتریان نقش فعالی ایفا نمایند.
سرپرست بانک توسعه تعاون تاکید کرد: با بررسی مفاد سیاست‌های اعتباری و ارزی، تلاش گردیده تا بسیاری از جاذبه‌ها و مزیت‌های رقابتی در ارائه خدمات تخصصی صدور ضمانت‌نامه و گشایش اعتبار اسنادی لحاظ شود و همکاران شعب ابزارهای مورد نیاز برای ارائه بسته خدماتی جذاب به مشتریان را در اختیار داشته باشند.
وی ابراز داشت: ابعاد متنوع سیاست‌های اعتباری و ارزی با توجه به پیشنهادها و نقطه نظرات همکاران شعب و مشتریان مورد بازنگری قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود شرایط مناسبی برای استفاده همکاران از ابزارهای متنوع جذب مشتریان فراهم شده باشد.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: از همه همکاران شعب انتظار می‌رود از این بستر مناسب خدمات بانکی بیشترین بهره را در معرفی خدمات به مراجعین و جذب مشتریان ببرند و عملکرد مناسب واحدها و اشخاص و اجرای مناسب این سیاست‌ها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: جایگاه‌های مهم مدیریتی در سطح استان‌ها بر اساس شایسته‌سالاری و عملکرد مناسب و سلامت حداکثری اداری تکمیل می‌گردد و نام و نشان افراد اهمیت چندانی ندارد.
وی تاکید کرد: سرمایه انسانی مزیت رقابتی بانک توسعه تعاون است و نقش نیروی انسانی از هرگونه تکنولوژی، محصول و روش نوین مهم‌تر است، زیرا ابزارها و راهکارها دائما در مسیر رقابت، در حال تغییر و جایگزینی و دگرگونی هستند، اما سرمایه انسانی نقشی مهم و فراگیر در طول زمان برای پیشرفت و موفقیت بانک بر عهده دارند به همین خاطر تکریم سرمایه‌های انسانی و توجه به مسائل و مشکلات آنها حائز اهمیت می‌باشد.
وی ادامه داد: مدیران استانی با توجه به عملکرد واحدها و تحقق عملکرد بر مبنای اهداف و به دور از سلائق و روابط، از ابزارهای انگیزشی برای ترغیب همکاران جهت ارتقای سطح کارآمدی بهره ببرند.
شیخ حسینی گفت: تاکید دارم بانک توسعه تعاون بانک تخصصی تعاونگران و بنگاه‌های کوچک و متوسط است و بیشترین انرژی و زمان همکاران باید صرف ارائه خدمات به این جامعه هدف باشد و بر این اساس قراردادها و تفاهمات و برنامه‌های بانک به گونه‌ای راهبری می‌شود تا جامعه هدف بالاترین سهم را در سبد خدمات بانک داشته باشد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: مهمترین راهبرد بانک در دوره سال جاری تجهیز منابع و مدیریت نقدینگی از طریق ارائه خدمات بهینه و جذب مشتریان است و برنامه‌های کوتاه مدت نیز بر این اساس تدوین گردیده و از همه واحدها و همکاران نیز انتظار می‌رود در همین مسیر انجام وظیفه نمایند.
گفتنی است این جلسه با حضور سید باقر فتاحی رئیس هیأت مدیره، محمدجعفر ایرانی و امیرهوشنگ عصارزاده، اعضای هیات‌مدیره، سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و الهام قزی معاون ارزیابی اداره کل اعتبارات برگزار شد و تعدادی از مدیران و همکاران استانی نیز مطالب و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.


-----
----------------