×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دیدار با مسئولان عالی‌رتبه استان چهارمحال و بختیاری، دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان شرکای اجتماعی این استان شامل بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری تأمین‌اجتماعی استان از برنامه‌های سفر دکتر موسوی به استان چهارمحال و بختیاری است.

براساس این گزارش، در این سفر ابراهیم جواهری عضو هیأت‌مدیره؛ مهدی اسلامی معاون درمان؛ احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها؛ محمدرضا فیاضی مدیرکل روابط‌عمومی؛ حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت و محمدرضا رخشانی‌مقدم، مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در این سفر، دکتر موسوی را همراهی می‌کنند.
سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به ۵۰۰ شعبه بیمه‌ای و ۴۰۳  بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌، برای تولید و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.
در استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر بالغ بر ۴۹۰ هزار  نفر از جمعیت این استان، تحت پوشش خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که شامل ‌ حدود ۴۱۰ هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی و نیز بالغ بر ۸۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی است. در این استان سازمان تأمین‌اجتماعی دارای ۱۴ شعبه و همچنین ۶ بیمارستان و  مرکز درمانی ملکی است.


-----
----------------