×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شهرک تحقیقاتی کاوش می تواند در تحقق شعار سال سرآمد باشد

به گزارش رویداد جدید به نقل از ایدرونیوز، علی سلاجقه  در این بازدید تصریح کرد :  انتظار می رود در سالی که شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری به عنوان محور فعالیت ها بیان شده شرکت های دانش بنیان که گره گشای مشکلات هستند در شهرک صنعتی کاوش پای کار بیایند .

وی همچنین  از استانداری البرز و سایر  سازمان  های مرتبط  خواست نسبت به همکاری بین بخشی و هم افزایی استانی و ملی جهت  تکمیل هر چه سریعتر  این شهرک تحقیقاتی اقدام کنند.

مهرداد مظفری مجری طرح شهرک تحقیقاتی کاوش نیز در این  بازدید گزارشی از آخرین تحولات و روند اجرایی تکمیل این طرح ارائه کرد .

بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از شهرک تحقیقاتی کاوش  در حاشیه سفر  رئیس جمهور و هیات دولت به استان البرز صورت گرفته است  .

شهرک  تحقیقاتی کاوش زیر مجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با فراهم آوردن زیر ساخت های لازم ، آماده ایجاد یک زیست بوم فناورانه برای فعالیت شرکت های دانش بنیان در پنج حوزه فناوری های خودرو ، ساختمان ، مواد پیشرفته ، الکترونیک و آی تی با هدف تجاری سازی ایده ها و رسوخ فناوری در صنعت در دست احداث است .


-----
----------------