×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
عرضه بازی جدید Need for Speed در سال ۲۰۲۲ تنها برای نسل بعدی کنسول‌ها

احتمالا اطلاع دارید که سال ۲۰۲۰، اعلام شد کمپانی Criterion Games سازنده اصلی بازی‌های Need for Speed دوباره به سراغ این سری بازمی‌گردد؛ اما، از آن زمان تا کنون اطلاعات زیادی در این باره منتشر نشده بود. پس از آن در سال ۲۰۲۱ اعلام شد که Criterion پروژه Need for Speed را به حالت تعلیق در می‌آورد تا به انتشار بازی «بتلفیلد ۲۰۴۲» (Battlefield 2042) کمک کند و از آن زمان تا کنون نیز هیچ گونه اطلاع جدیدی دریافت نکرده‌ایم. با توجه به این موضوع برای مدتی این سوال پیش آمده که آیا Criterion به ساخت بازی جدید از این سری بازگشته یا هنوز در بلاتکلیفی گیر کرده است؟

در جواب باید بگوییم که «جف گراب» (Jeff Grubb) در آخرین قسمت از برنامه GrubbSnax خود، یک بروزرسانی دلگرم‌کننده در مورد بازی ارائه کرد. ظاهرا احتمال عرضه بازی جدید Need for Speed در سال ۲۰۲۲ وجود دارد و بازی انحصاری کنسول‌های نسل بعدی خواهد بود. صحبت‌های او را در این باره می‌خوانید:

بازی Need for Speed امسال هنوز هم در راه است. این بازی باید در ماه نوامبر عرضه شود و فکر می‌کنم اگر از طرفداران Need for Speed هستید که یک کنسول نسل بعدی خریداری کرده‌اید، خبرهای خوبی برایتان دارم. این بازی قرار است فقط برای نسل بعدی منتشر شود.

گراب در ادامه صحبت‌های خود همچنین به مواردی اشاره کرد که درباره تنظیمات بازی شنیده بود، اگر چه به نظر می‌رسد در مورد این شایعات خاص زیاد مطمئن نیست:

شایعاتی وجود دارد که من شنیده‌ام. تعیین این که آیا آن‌ها قطعی هستند یا نه هنوز بسیار دشوار است. من درباره مواردی مانند میامی شنیده‌ام که باعث می‌شود فکر کنم شاید قرار است یک مسیر زیرزمینی در طول بازی طی شود.

البته مثل همیشه، فعلا باید این صحبت‌ها را در حد شایعه و حدس و گمان در نظر بگیریم. البته که عرضه این بازی در سال ۲۰۲۲ با توجه به این که تیم سازنده مجبور بودند سال گذشته استراحت کنند تا بتوانند روی بتلفیلد ۲۰۴۲ تمرکز داشته باشند، کمی زود به نظر می‌رسد. با این وجود، Criterion به عنوان استاد خلق بازی‌های مسابقه‌ای بعید است که با مشکلات زیادی در توسعه مواجه شود. در مورد آن چه که می‌توانیم از Need for Speed بعدی انتظار داشته باشیم، باید بگوییم که Criterion قول می‌دهد در مقایسه با بازی‌های قبلی این سری، نسخه جدید به عنوان شگفت‌انگیزترین، مرتبط‌ترین و اجتماعی‌ترین بازی اکشن در کل مجموعه تا کنون ساخته می‌شود.

برچسب ها : ,

-----
----------------