×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید ، نیاز مشتریان همگام با پیشرفت تکنولوژی و ارائه خدمات نوین در حال تغییر است. برآورده سازی این مهم به خصوص در حوزه بانکداری اسلامی امری حیاتی و قابل تامل است. کیف پول الکترونیکی فام سامانه ای مقیاس پذیر، چند ارزی، چند زبانی، چند زمانی و مبتنی بر وب است که با داشتن ساختار چابک و منعطف خود در قالب معماری پیمانه ای کلیه نیازهای بانکداری اسلامی را پوشش می دهد.

همراه بانک فام با طراحی منحصر بفرد خود، ارتباط با مشتریان را مطلوب تر نموده است. این محصول دارای ساختاری چابک در کنار طراحی جذاب و مبتنی بر دانش روز با توجه به خواسته های مشتریان بانک ملل در سایه رشد فناوری و مفاهیم نوین بانکداری متمرکز می باشد.

فام امکان انجام کلیه تراکنش های مجاز شبکه بانکی را به صورت غیر حضوری و با صرف کمترین زمان و هزینه مهیا نموده است. امنیت مالی تراکنش ها، مقیاس پذیری، پیمانه ای بودن این محصول، قابلیت ارائه سرویس های نوین بانکی را در کمترین زمان فراهم می نماید.

قابلیت های نرم افزار فام

پویا نگـــــــار (رمـــــز پویا)

تولید رمز یکبار مصرف به صورت آفلاین از مهمترین خدمات اپلیکیشن فام به شمار میرود. در این بخش دارندگـــان کارت ملل مـی تواند رمز پویا خود را بدون داشتن اینترنت و به صورت کامــــــــلا آفلاین و امن تولید و اســـتفاده کنند.

فرامین صوتی

کــاربران در بخش فرامین صــوتی می توانند با صحبت کردن و بیان خواسته خود به صـــــــفحه عملیات مورد نظـــــــر هدایت شوند. به طور مــــــثال با بیان صوتی کارت به کارت صفحه عــملیات کارت به کارت برای آنها باز خواهــــــد شد.

خرید بیمه

در این قسمت میتوانید در کمترین زمان و به راحتی بیمه مورد نظر خود را تهیه کنید ، وارد صــــــفحه استعلام بیمه نامه مدنظر خود شده و اطلاعات و جزئیات درخواستی را در کادرهای مربوط به صورت صحیح جهت حصــول بهترین نتیجه تکمیل نمایید.

کارت به کارت

یکی از بیشترین تراکنــــــش های روزمره کاربران انجــــام عملیات کارت به کارت است. اپلیکیشن فـــــام با پذیرش کارت هـــــایی با مبدا بانک هــــای آینده، ایران زمین، سامــــان ، سینا ، ملت و ملل امکــــان انجام این عملیات را به سادگی فراهم آورده است.

خرید شـارژ

امکاناتی که در این بخش قرار گرفته است از قبیل امکان خرید شارژ برای اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل و امکان خرید شارژ ترابرد و امکان خرید شارژ با مبلغ دلخواه و … 

دریافت شماره شبا

امکان دریافت شماره شبا از روی کارت بانکی و یا شماره حساب برای تمامی بانک های کشور با دسترسی سریع و ارجاع به صفحه مورد نظر در هر بانک .

خرید بسته اینترنتی

 امکاناتی که در این بخش قرار گرفته است از قبیل خرید بسته اینترنت برای اپراتورهای ایرانسل و رایتل و همراه اول و خرید بسته های اینترنتی برای سیم کارت های دائمی و اعتباری و …

شعبه هوشمند

امکاناتی که در این بخش قرار گرفته است از قبیل امکان پویش هوشمند و نگهداری اطلاعات کارت های پر کاربرد بانکی و امکان ورود مشخصات کارت از طریق دوربین به صورت خودکار و …

همراه بانک ملل

در این بخش مشتریان محترم موسسه مالی اعتباری ملل می توانند دسترسی سریع به اپلیکیشن همراه بانک ملل داشته و در صورت نصب نبودن همراه بانک با دانلود و نصب این اپلیکیشن از خدمات آن بهره مند گردند. 

دریافت موجودی

دریافت موجودی برای کارت های کلیه بانک ها با امکان دریافت رمز دوم پویا در همین صفحه با امکان اشتراک گذاری رسید و چاپ رسید در این بخش در اختیار کاربران قرار گرفته است.

خدمات خودرویی

در این بخش اتصال به سامانه استعلام بیمه نامه و همینطور استعلام گواهی معاینه فنی با ارجاع کاربر به وب سایت سامانه های مورد بحث در کنار استعلام جرایم رانندگی فراهم گردیده است.

ثبت نام اولیه سجام

 توسط این افزونه کاربران به صفحه ثبت نام سجام هدایت شده و می توانند نسبت به ثبت نام غیر حضوری در سامانه سجام اقدام نمایند .

لینک دانلود ( https://melalbank.ir/services/11 )


-----
----------------