×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
فروش ۲۵۸ میلیارد ریال اموال تملیکی در دومین حراج حضوری سالجاری

صاحب حجتی عضو هیات مدیره و قائم مقام، به عنوان سخنگوی سازمان اموال تملیکی با ارایه جزئیات حراج حضوری مذکور عنوان کرد: در دومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی، ۱۵۵ پارتی کالا به قیمت پایه کارشناسی ۲۸۶ میلیارد ریال، از سوی ۱۴ مدیریت استانی عرضه شد.

وی افزود: کالاهای عرضه شده شامل لوازم یدکی خودرو، قطعات رایانه، ابزار آلات صنعتی، موبایل و لوازم جانبی و اقلام دیگر بوده که از ۱۵۵ پارتی‌ ارائه شده تعداد ۱۰۴ پارتی به فروش رسید.

سخنگوی سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: در دومین حراج حضوری این سازمان در سالجاری، میزان فروش قریب به ۲۶۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به قیمت پایه کارشناسی ۴۲ درصد افزایش داشته است.

شایان ذکر است در اولین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی در سالجاری که در اردیبهشت ماه برگزار شد میزان فروش ۱۱۳ میلیارد ریال بود.

همچنین معاون اموال منقول سازمان اموال تملیکی ضمن اشاره به تاثیر قابل توجه برگزاری حراج‌های حضوری در راستای سرعت بخشیدن به روند تعیین تکلیف کالاهای تحت تملک، اظهار کرد: با گذشت چند ماه از بازدید ریاست  محترم جمهور و همچنین رییس محترم قوه قضاییه از انبارهای اموال تملیکی و تاکید بر ساماندهی آنها، خوشبختانه با تلاش و اقدامات جهادی همکاران در سراسر کشور، شاهد بهبود فرآیندها و رفع موانع موجود در روند تعیین تکلیف کالاها هستیم که از این جهت نتیجه مطلوبی نصیب سازمان اموال تملیکی گردیده است.

وی در ادامه تاکید کرد متقاضیان می توانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی بنام خود در حراج های حضوری آتی سازمان اموال تملیکی شرکت نمایند.

برچسب ها : ,

-----
----------------