×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قابلیت ویرایش پیام‌ها بالاخره به واتساپ می‌آید

براساس گزارشی که توسط ۹۱Mobiles برنامه WhatsApp مشغول کار بر روی آنست که به کاربران امکان ویرایش پیام‌ها را بدهد. این ویژگی کاربردی بر روی دستگاه‌های اندوریدی، iOS و دسکتاپ در حال توسعه است.

امکان ویرایش پیام ها در واتساپ

پیام‌رسان محبوب فیسبوک پیش از این قابلیت ادیت را در سال ۲۰۱۷ مورد آزمایش قرار داده بود، اما این امکان هرگز به نسخه پایدار برنامه اضافه نشد. اما حالا WABetaInfo دوباره  مشاهده کرده که این قابلیت در دست توسعه است. این یعنی قابلیت مذکور هنوز برای کاربران نسخه بتا در دسترس نیست، اما ممکن است به زودی این اتفاق رخ دهد.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید این ویژگی به شما امکان ویرایش پیام متنی را می‎دهد. از تصویری که WABetaInfo در همین راستا منتشر کرده اینگونه به نظر می‌رسد که پس از زدن و نگه داشتن انگشت بر روی پیام مورد نظر می‌توانید از منوی سه نقطه در بالای صفحه گزینه Edit را انتخاب و متن خود را اصلاح کنید. البته این یک تصویر پیش نمایش از ویژگی ادیت در اندروید است، اما طبق گزارش‌ها واتس‌اپ مشغول کار بر روی نسخه iOS و حتی دسکتاپ نیز هست.

ویرایش پیام ها در واتساپ

آنگونه که از ظاهر کار پیداست به نظر می‌رسد که تاریخچه پیام متنی نمایش داده نمی‌شود، اما همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم این ویژگی در دست توسعه است و امکان تغییر در عملکرد آن نیز محتمل است. هنوز هیچ اعلام رسمی برای اینکه چه زمانی این قابلیت به نسخه عمومی اضافه خواهد شد در دسترس نیست، اما انتظار می‎رود که ابتدا برای کاربران واتساپ بتا عرضه شده تا مشکلات آن برطرف شود.

واتساپ اخیرا به دنبال بهبود تجربه کاربران در برنامه بوده است. اضافه کردن واکنش (ری اکشن) به پیام و امکان ارسال فایل‌های بزرگتر از طریق چت برخی از این موارد بوده است. اضافه شدن امکان ادیت پیام‎ها نیز قابلیت خوبی است که می‎توانیم امیدوار باشیم به زودی به این برنامه اضافه شود.


-----
----------------