×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
لنوو از لپ‌تاپ‌های جدید سری Slim و کامپیوتر Yoga AIO 7 رونمایی شدند

لنوو چندی قبل یک لپ‌تاپ جدید با نام ThinkPad Neo 14 به عنوان جدیدترین محصولش رونمایی کرد. اکنون پس از گذشت مدتی کوتاه، محصولات جدید و قابل‌توجهی از لنوو ارائه شده‌اند.

لپ تاپ لنوو Slim 9i

گزارش شده که لنوو طی هفته‌های اخیر لپ‌تاپ‌های زیادی را معرفی کرده و بالأخره این بار نوبت به از راه رسیدن چند مدل جدید خانواده Slim در آمریکا می‌رسد. البته این محصولات در مناطق دیگر با نام Yoga Slim روانه بازار می‌شوند. اولین لپ تاپ جدید لنوو که معرفی شده، Slim 9i است. این محصول از طراحی زیبا با لبه‌های گرده بهره می‌برد. همین طراحی چشم‌نواز سبب می‌شود تا شاهد یکی از جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌های امسال لنوو باشیم.

این لپ‌تاپ در دو نسخه با نمایشگر OLED بهره‌مند از رزولوشن ۱۸۰۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی با نرخ رفرش ۹۰ هرتز یا رزولوشن ۲۴۰۰ در ۳۸۴۰ پیکسلی با نرخ رفرش ۶۰ هرتز عرضه می‌شود.

این محصول از پردازنده نسل دوازدهم سری P اینتل با توان ۲۸ واتی بهره‌مند شده است. از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD، وب‌کم ۱۰۸۰p و سه درگاه ثاندربولت ۴ اشاره کرد. انرژی‌بخش لنوو Slim 9i باتری با ظرفیت ۷۵ وات ساعتی است.

مجموعا دو اسپیکر ۲ واتی و دو اسپیکر ۳ واتی در این دستگاه تعبیه شده‌اند. برچسب قیمتی این لپ تاپ لنوو از ۱۷۹۹ دلار آغاز می‌شود.

لپ‌تاپ لنوو Slim 7i Pro X

لپ تاپ‌های جدید لنوو

محصول بعدی که لنوو ارائه داده است، یک لپ‌تاپ رده بالای دیگر است. این دستگاه در دو نسخه مختلف به دست مشتریان می‌رسد. نسخه اول Slim 7i Pro X، مجهز به پردازنده نسل دوازدهمی اینتل بوده که از قدرت بالایی برخوردار است. نسخه ثانویه آن نیز مجهز به پردازنده‌ای از سری Ryzen 6000 HS است. هر دو نسخه از پردازشگر گرافیکی Nvidia RTX 3050 بهره می‌برند.

نمایشگر Slim 7i Pro X دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۳۰۷۲ پیکسلی است. قیمت این محصول از ۱۶۹۹ دلار شروع خواهد شد.

چند لپ تاپ جدید دیگر لنوو از سری Slim 7

لپ تاپ‌های جدید لنوو

در همین ابتدا باید به یکی از جذاب‌ترین مدل‌های این سری، یعنی Slim 7 Carbon اشاره کنیم. این مدل وزنی کم‌تر از ۱ کیلوگرم را داراست و به طرز عجیبی سبک است. این دستگاه از پردازنده نسل دوازدهم سری P اینتل، ضخامت کم‌تر از ۱۵ میلی‌متر و نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند.

دو لپ‌تاپ دیگر این خانواده، Slim 7 و Slim 7i نام دارند. این لپ‌تاپ‌ها در نسخه‌های مختلفی که از پردازنده‌های اینتل سری P و H و پردازنده اینتل سری HS ای‌ام‌دی بهره می‌برند عرضه شده‌اند. این لپ‌تاپ‌ها دارای مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی نیز هستند. پردازشگر مدل ۱۴ اینچی در بهترین نسخه RTX 2050 است. مدل ۱۶ اینچی نیز در مدل اینتل با پردازشگر گرافیکی اینتل Arc A370M ارائه می‌شود و مدل برتر آن به انویدیا RTX 3050 تجهیز می‌شود.

لنوو کاربران را حین انتخاب حسابی گیج می‌کند؛ زیرا نمایشگر مدل ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی این لپ‌تاپ‌ها هم نسخه‌های مختلفی دارد. دو مدل ۱۴ اینچی متشکل از پنل OLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی یا IPS LCD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است. مدل ۱۶ اینچی هم در دو مدل با نرخ رفرش ۱۲۰ یا ۱۶۵ هرتز به دست کاربران خواهند رسید. قیمت مدل‌های مختلف این لپ‌تاپ‌ها به شرح زیر است:

  • لنوو اسلیم ۷i Carbon: قیمت ۱۲۹۹ دلاری
  • مدل ۱۴ اینچی Slim 7: قیمت ۱۴۹۹ دلاری
  • مدل ۱۴ اینچی Slim 7i: قیمت ۱۱۹۹ دلاری
  • مدل ۱۶ اینچی Slim 7i: قیمت ۱۵۹۹ دلاری

کامپیوتر All-in-One لنوو Yoga AIO 7

آل‌این وان لنوو

لنوو در کنار ارائه چندین لپ‌تاپ جدید، از یک کامپیوتر All-in-One نیز پرده برداشت. این محصول مجهز به نمایشگر ۲۷ اینچی ۴K است. نمایشگر دستگاه را می‌توان با زاویه ۹۰ درجه‌ای چرخاند. دیگر مشخصات این دستگاه از مختصه‌هایی مانند پردازنده سری AMD Ryzen 6000، پردازشگر گرافیکی RX 6600M و اسپیکر استریوی ۵ واتی JBL تشکیل می‌شود. لنوو جزئیات قیمت‌گذاری این محصول را در دسترس قرار نداده است.


-----
----------------