×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
لپ تاپ های جدید Zenbook با تاکید بر کیفیت نمایشگر عرضه شد

هر دو مدل جدید Zenbook از صفحه نمایش لمسی استفاده می‌کنند

لپ‌تاپ‌های جدید ایسوس دارای نشان PANTONE برای دقت رنگ استاندارد صنعتی هستند، به همراه‌ی گستره سینمایی ۱۰۰% DCI-P3 برای رنگ‌های زنده و گواهی TÜV برای سطوح پایین‌تر نور آبی هستند. لپ تاپ‌های Zenbook 14X OLED و Zenbook 14 Flip OLED دارای صفحه نمایش لمسی ۲٫۸K OLED HDR NanoEdge هستند که تصاویری واقعی را با سیاهی عمیق و نسبت کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ ارائه می‌دهد. لپ‌تاپ‌های سری جدید Zenbook 14 دارای نسبت تصویر ۱۶:۱۰ هستند. با این وجود، لپ‌تاپ Zenbook 14X OLED دارای نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۲ درصد و Zenbook 14 Flip OLED دارای نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸۸ درصد است. یک فضای کاری بصری گسترده، که باعث کاهش اسکرول برای کاربر می‌شود.

امکان استفاده از پردازنده اینتل و AMD در مدل متفاوت

لپ تاپ Zenbook 14X OLED مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 است، در حالی که Zenbook 14 Flip OLED دارای پردازنده موبایل AMD سری ۵۰۰۰ Ryzen است که توان عالی و بهترین بهره‌وری را ارائه می‌دهد. یک باتری ۶۳ واتی با ظرفیت بالا عمر باتری طولانی‌تری را ارائه می‌کند که از USB-C Easy Charge برای شارژ راحت و سریع پشتیبانی می‌کند. اتصال WiFi 6 اینتل با فناوری ایسوس WiFi Master Premium، از جمله تثبیت کننده WiFi ASUS برای کاهش تداخل و ایسوس WiFi SmartConnect برای پیوندهای اتصال ایمن، بهبود یافته است.

Zenbook 14X OLED دارای شاسی نازک ۱۶٫۹ میلی متری است. اما Zenbook 14 Flip OLED دارای یک شاسی باریک‌تر ۱۵٫۹ میلی متری است. با این حال، شاهد وجود پورت‌های ورودی/خروجی متعددی برای اتصال کامل حتی در حین حرکت هستیم، از جمله یک درگاه USB نوع A، دو درگاه USB-C، یک درگاه استاندارد HDMI، یک اسلات کارت microSD و یک جک صدا. این لپ‌تاپ‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که استاندارد نظامی MIL-STD-810H ایالات متحده را برای قابلیت اطمینان و دوام تحمل کنند و آن را پاس کنند.

هر دو لپ تاپ دارای حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور برای ورود سریع و ایسوس NumberPad 2.0 برای ورود بدون دردسر اطلاعات هستند. Zenbook 14 Flip OLED یک قلم با دقت بالا در سطح فشار ۴۰۹۶ و یک لولا ErgoLift با چرخش ۳۶۰ درجه دارد که به آن اجازه می‌دهد در حالت لپ‌تاپ، به شکل یک چادر، پایه یا تبلت قابل استفاده باشد.

Zenbook 14X OLED و Zenbook 14 Flip OLED ایسوس دارای صفحه نمایش لمسی ۲٫۸K OLED HDR چهار طرفه NanoEdge هستند که به هر دو مدل امکان می دهد برای بسیاری از کاربران ایده آل باشند. صفحه نمایش با حاشیه باریک نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را ارائه می دهد که فضای کاری گرافیکی ۱۸٪ بزرگتر از یک صفحه نمایش سنتی ۱۶:۹ ارائه می دهد. صفحه نمایش بلندتر همچنین به کاربران اجازه می دهد تا بیشتر یک سند یا وب سایت را بتوانند به صورت یکجا تماشا کنند.

استفاده از فناوری اختصاصی برای خنک سازی

فناوری حرارتی ایسوس IceCool Plus عملکرد را در لپ‌تاپ‌های باریک و سبک وزن همراه با سه حالت عملکرد فن در برنامه MyASUS به حداکثر می‌رساند. سه حالت فن قابل دسترسی برای کاربران عبارتند از:

  • حالت عملکرد بالا، که عملکرد و پارامترهای حرارتی را برای بارهای سنگین به حداکثر می‌رساند
  • حالت استاندارد، به سیستم اجازه می دهد تا به طور هوشمندانه عملکرد، پارامترهای حرارتی و قدرت را برای هر کاری در تعادل نگه دارد.
  • حالت Whisper، ارائه عملیات خنک و بی‌صدا با کم‌ترین مصرف انرژی

Zenbook 14X OLED یک لولای مسطح ۱۸۰ درجه ErgoLift ترتیب داده است که پشت لپ تاپ را باریک کج می کند تا جلسات تایپ راحت تری ایجاد کند. صفحه نمایش لمسی لپ تاپ از یک قلم دقیق با سطح فشار ۴۰۹۶ برای سهولت کنترل در تقریباً هر کاری پشتیبانی می کند. Zenbook 14 Flip OLED چهار حالت را برای لولای ErgoLift 360 درجه مهندسی دقیق خود ارائه می دهد – لپ تاپ، پایه، چادر یا تبلت – و همه روش ها برای طراحی خود به خود، طبیعی یا یادداشت برداری قابل دسترسی هستند.

NumberPad 2.0 هوشمند ASUS یک تاچ پد دو کاره با صفحه کلید عددی یکپارچه با نور LED است و حسگر اثرانگشت واقع بر روی دکمه روشن/خاموش را برای ورود بدون دردسر و ایمن با یک لمس با Windows Hello ارائه می دهد.

در حالی که لپ تاپ ایسوس Zenbook 14X OLED را با قیمت ۱۳۹۹٫۹۹ دلار قیمت گذاری شده است، مدل Zenbook 14 Flip OLED با قیمت ۱۰۹۹٫۹۹ دلار در دسترس است.


-----
----------------