×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
محدودیت فوروارد پیام در واتساپ با هدف جلوگیری از انتشار شایعه

با شروع نسخه بتای ۲٫۲۲٫۷٫۲ واتساپ برای اندروید، کاربران واتساپ در سراسر جهان قادر نخواهند بود که پیام فورواردشده را برای بیش از یک کاربر یا گروه دیگر ارسال کنند.

اواخر هفته گذشته واتساپ همان محدودیت‌ها را در نسخه iOS خود (بتا ۲۲٫۷٫۰٫۷۶) اعمال کرد. این شرکت ادعا می‌کند که با محدودکردن تعداد دفعات ارسال پیام‌ها، کاربران کمتری به اخبار نادرست دسترسی پیدا خواهند کرد. بنابراین، برای اطمینان از عدم انتشار اطلاعات نادرست، پیام‌هایی که قبلاً ارسال شده‌اند مشمول این قوانین جدید هستند.

محدودیت فوروارد پیام واتساپ

البته لازم به ذکر است که اگر شما ارسال ‌کننده پیامی هستید، کماکان محدودیتی در تعداد دفعات ارسال پیام خود ندارید. اما از طرف دیگر، اگر پیامی فورواردشده دریافت کردید، نمی‌توانید آن را دوباره به بیش از یک کاربر یا گروه فوروارد کنید. در حال حاضر، این محدودیت فوروارد پیام واتساپ فقط کاربران بتا را شامل می‌شود. اما به نظر می‌رسد که در چند روز آینده برای همه نسخه‌ها در سراسر جهان فعال خواهد شد.

یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های نسخه بتای ۲٫۲۲٫۸٫۱۱ جدید واتساپ برای کاربران اندروید مربوط به شماره تلفن دیگر کاربران است. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد که از میانبرهای خاصی هنگام انتخاب شماره تلفن در صفحه چت استفاده کنند. قبلاً، ضربه زدن روی شماره تلفن کاربران دیگر شما را به برنامه پیش‌فرض شماره‌گیر تلفنتان می‌برد. اما اکنون، واتساپ به دنبال این است که ببیند آیا شماره تلفنی که روی آن ضربه زده‌اید متعلق به شخصی با حساب واتساپ است یا خیر.

محدودیت فوروارد پیام واتساپ و قابلیتی جدید مربوط به شماره تلفن مخاطبان

اگر شماره تلفن مورد نظر دارای اکانت در واتساپ است، می‌توانید فوراً یک چت جدید شروع کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با آن شماره تماس بگیرید یا آن را به لیست مخاطبین خود اضافه کنید. در غیر این صورت نیز فقط می‌توانید با آن شماره تماس گرفته یا آن را به لیست مخاطبین خود اضافه کنید.

برچسب ها : , ,

-----
----------------