×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل گروه توسعه ملی معرفی شد

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در ابتدای این مراسم ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند مدیریت پیشین گروه توسعه ملی افزود: شرکت های تابعه بانک ملی ایران به ویژه گروه توسعه ملی مجموعه ای چند رشته ای است که از بنگاه های اقتصادی مهم و موثر در بازار سرمایه به حساب می آید و امروز نیازمند مدیری متخصص، با تجربه و دارای دانش فنی کافی است تا با برنامه های راهبردی زمینه ساز تغییر و تحولات اساسی در گروه باشد.

واگذاری دارایی ها و اموال مازاد بانک دیگر محورسخنان سرپرست بانک ملی ایران در این مراسم بود که با اشاره به برگزاری جلسات متعدد هفتگی در راستای فروش و واگذاری اموال مازاد بانک، افزود: ما مدت هاست که در راستای افزایش نقدینگی، بسیاری از شرکت ها از جمله سهام پتروشیمی شازند را برای فروش عرضه کرده ایم که بزودی نتایج آن مشخص خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه راه برون رفت از موانع و مشکلات، استقرار حاکمیت شرکتی در تمامی ارکان بانک و شرکت های تابعه است؛ گفت: ما باید با برنامه ریزی و اجرای درست حاکمیت شرکتی از فواید اصول حکمرانی آن بیشترین بهره و سود را ببریم.

دکتر نجارزاده در ادامه سخنانش با بیان این مطلب که نظارت سیستمی باید در بانک گسترش یابد،‌ افزود: نظارت سیستمی باید با وجود سامانه ها و ابزارهای نوین تقویت شود.

 وی گروه توسعه ملی را بازوی پرتوان بانک دانست و افزود: گروه توسعه ملی با نقش آفرینی درست در بازار سرمایه می تواند موتور محرکه بانک ملی ایران در حرکت به سمت خلق ثروت باشد.

دکتر نجارزاده در ادامه، شفافیت و انضباط مالی را در گروه توسعه ملی لازم وضروری دانست و گفت: با پیاده سازی انضباط و بهداشت مالی بی شک شاهد توسعه بیش از پیش گروه هستیم.

وی در ادامه خواستار تقویت روابط شرکت های تابعه با بانک و همچنین استفاده حداکثری از تمامی توان و ظرفیت های موجود به خصوص نیروی انسانی در گروه توسعه ملی شد. 

 وی نیز با تاکید بر اینکه گروه توسعه ملی با هدایت مدیریت جدید به اهداف خود دست خواهد یافت، تصریح کرد: ما باید بزودی شاهد تغییر و تحولات بزرگ در گروه توسعه ملی باشیم تا عایدی آن موجب تعالی در بانک و توسعه اقتصادی و آبادانی کشور شود.

سرپرست بانک ملی ایران در این مراسم افزود: امیدواریم دکتر خیابانی با کمک اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک در موقعیت جدید با ارائه نقشه راه جدید منشأ خیر و برکت باشد.

حسین مدرس خیابانی مدیرعامل جدید گروه توسعه ملی نیز در این مراسم، بیان کرد: تمام تلاش من این است که با کار تیمی بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

وی ضمن تشکر از اعتماد صورت گرفته، گفت: در برنامه آتی گروه که در حال تدوین آن هستیم، با هم افزایی، هم گرایی، افزایش بهره وری و تزریق ایده های جدید در صدد ایجاد و خلق ثروت برای کشور و مردم هستیم.

گفتنی است در پایان این مراسم حکم انتصاب حسین مدرس خیابانی مدیرعامل جدید گروه توسعه ملی توسط دکتر نجارزاده تقدیم شد.


-----
----------------