×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج بانک ملی ایران

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این مراسم با تاکید بر این که نیروی انسانی جایگاه ویژه ای در برنامه های توسعه بانک دارد، گفت: ایثارگران و بسیجیان نیز در این حوزه نقش اساسی دارند و باید از ظرفیت آنها به بهترین نحو استفاده شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که نقش بسیجیان در اداره امور بانک باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: تا کنون در انتخاب مدیران بانک به این موضوع توجه شده و این روند ادامه خواهد یافت.
فرزین همچنین با تاکید بر این که بسیج می تواند در کنار حراست و بازرسی، نظم جدید در سازمان ایجاد و خلاء های موجود را پر کند، اظهار کرد: حفظ و حراست از کیان بانک ملی ایران و دارایی های مردم، وظیفه جدی ماست و در این راستا باید از کمک بسیج به بهترین شکل بهره مند شویم.
فرمانده بسیج ادارات تهران بزرگ نیز در این نشست با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت بسیج نباید فقط شکلی باشد، گفت: بسیج به هیچ دیدگاه، جناح و جریانی وابسته نیست، بلکه متعلق به مردم و نظام است و می توان همه کارهای به ظاهر نشدنی را از به صورت جهادی و انقلابی از بسیج مطالبه کرد.
سرهنگ تیموری با بیان این که بسیج می توان «دیده بان» و «نگهبان» سازمان باشد، افزود: علاوه بر فعالیت های عمومی، فعالیت های تخصصی نیز می تواند به بسیج واگذار شود تا تغییر و تحول جدی در بخش ها ایجاد شود.
وی با تاکید بر این که سازمان ها باید علاوه بر مسائل معیشتی، رسیدگی به مسائل دینی و اخلاقی کارکنان را نیز در دستور کار داشته باشند، گفت: مطالبه گری در عین اخلاق مداری، وظیفه بسیج است و امیدواریم گزارش های بسیج در حوزه های مختلف از سوی مدیران جدی گرفته شود.
در پایان این جلسه که اکبر شبانی مدیر امور حراست بانک نیز در آن حضور داشت، حکم انتصاب «محمد جواد داوری» به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک ملی ایران به او اعطا شد.


-----
----------------