×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
معاون پژوهشی جدید پژوهشکده بیمه معرفی شد

 به گزارش رویداد جدید به نقل ازروابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در آیین تکریم و معارفه معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه که  ۵ تیرماه ۱۴۰۱ در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد، دکتر یعقوب محمودیان عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور به عنوان معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه معرفی و از تلاش‌های دکتر لیلی نیاکان قدردانی شد.
در این نشست دکتر محمدمهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند معاون پژوهشی سابق، مهمترین رکن پژوهشکده بیمه بعد از ریاست را معاون پژوهشی دانست و ابراز امیدواری کرد که معاون جدید با بهره‌‍‌گیری از تجربیات گذشته و توان علمی و اجرایی سایر بخش‌های پژوهشکده بتواند گام‌های موثری در موفقیت و دستیابی به اهداف برنامه راهبردی پژوهشکده بیمه بردارد.
دکتر عسگری با تاکید بر اهمیت گسترش ارتباطات برون‌مرزی در سطح منطقه و دنیا ، انعکاس همایش‌های مهم بین‌المللی جهت حضور فعال صنعت بیمه کشور  در مجامع بین المللی را از وظایف مهم پژوهشکده بیمه به عنوان مرکز تحقیق و توسعه صنعت بیمه کشور دانست.
در ادامه این نشست دکتر یعقوب محمودیان قرار گرفتن پژوهشکده بیمه در زمره مراکز علمی پژوهشی شاخص کشور و تبدیل به مرجع علمی پژوهشی در صنعت بیمه را مهمترین هدف خود دانسته و همراهی تمامی واحدهای پژوهشکده بیمه در راستای دستیابی به این هدف را خواستار شد. همچنین دکتر نیاکان از زحمات و همراهی های مجموعه پژوهشکده بیمه قدردانی نمود.


-----
----------------