×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
معرفی سرپرستی‌های برتر و ساعی بیمه کوثر

به گزارش رویداد جدید به نقل از  روابط عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه کوثر، امسال نیز  طبق رسم هرساله، بر اساس جدول طرح تحرک ابلاغی،  عملکرد سرپرستی‌های استانی در سال ۱۴۰۰  بررسی و ارزیابی شد که در نهایت، سرپرستی‌های بوشهر، یزد، فارس، سیستان‌وبلوچستان و کرمانشاه به‌عنوان برترین‌های بیمه کوثر معرفی شدند.

مسعود طاهری وسیه‌سری کنترل ضریب خسارت، سودآوری و رضایت مشتریان را مهمترین مولفه‌ها در امتیازدهی به عملکرد سرپرستی‌ها اعلام کرد و افزود: با توجه به اهمیت چگونگی ارتباط با مشتریان و افزایش رضایت آنان که موضوع اصلی این همایش است استان‌های‌ آذربایجان‌شرقی، مازندران، قم و هرمزگان به ترتیب در شاخص‌های نگهداشت مشتریان، ارتباط با مشتریان، رسیدگی به شکایات و مسئولیت اجتماعی و رضایت مشتریان حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش سرپرستی‌ها برای رشد نسبی و رفع نقاط ضعف گفت: با توجه به بررسی عملکرد سال گذشته، ارزیابی‌های لازم در این زمینه نیز صورت گرفت و سرانجام، سرپرستی‌های کردستان، همدان، البرز، خراسان رضوی و تهران به علت تلاش موثر در ارتقای وضعیت خود در جنبه‌های مختلف به عنوان استان‌های ساعی انتخاب شدند.

معاون برنامه‌ریزی و نواوری شرکت خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه بیمه کوثر با همت و تلاش همه مدیران، کارکنان و شبکه فروش خود در سراسر کشور توانست، سال ۱۴۰۰ با ۵۰درصد افزایش فروش نسبت به سال گذشته به سهم ۴٫۷درصدی از پرتفوی تولیدی صنعت بیمه دست یابد که بهترین عملکرد در طی ۱۱ سال فعالیت شرکت بوده است.

مسعود طاهری‌وسیه‌سری در تشریح برخی دستاوردهای مهم سال ۱۴۰۰ بیمه کوثر گفت: ما در سال گذشته افزایش سرمایه ۱۶۰درصدی را داشتیم که باعث شد سرمایه شرکت از مرز ۱۶هزار میلیارد ریال فراتر رود. همچنین در عین اینکه با حفظ ترکیب بهینه پرتفوی، رتبه ششم را از حیث فروش در صنعت بیمه به خود اختصاص دادیم، توانستیم با تولید سود خالص تقریبا ۷۸۲ میلیارد تومانی (حسابرسی نشده) در جایگاه سوم صنعت قرار بگیریم.


-----
----------------