×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مقررات بهداشت، ایمنی و محیط زیست جزو خطوط قرمز ایمیدرو است / ۴۴درصد از واحدها، بهبود مستمر در حوزه HSE داشته اند

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وجیه اله جعفری که صبح امروز در مراسم ششمین دوره عملکرد HSE مدیران شرکت های زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو سخن می گفت، تصریح کرد: رعایت اصول و دستورالعمل های این بخش از اصول اساسی ایمیدرو است و قابل چشم پوشی نیست.

جعفری یادآور شد: قوانین و دستورالعمل های این حوزه تنها مختص به بخش خاصی نبوده است بلکه تمام سطوح کارگری، کارشناسی، مدیریتی و … را دربرمی گیرد و همگان مکلف به رعایت آن هستند.

وی تاکید کرد: در این صورت می توان به اثربخش بودن مقررات این حوزه امیدوار شد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو همچنین گفت: مدیران واحدها و مجتمع ها و نیز مدیران بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست باید به صورت مستمر و روزانه امور مربوط به این حوزه را رصد کنند.

جعفری در عین حال تاکید کرد: تلاش های یکساله مدیران بهداشت، ایمنی و محیط زیست سبب ارتقای جایگاه شرکت ها و واحدهای زیرمجموعه و تابعه می شود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بررسی های ایمیدرو در این دوره نشان داده ۴۴درصد از واحدها، بهبود مستمر داشته اند و این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

جعفری با بیان اینکه چنین دستاوردی می تواند الگوی سایر واحدها شود، گفت: ضروری است آن دسته از واحدها یا مجتمع هایی که امتیازات کمتری کسب کرده اند نسبت به رفع نواقص و مشکلات موجود اقدامات اصلاحی لازم را انجام دهند.


-----
----------------