×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
موتورولا Moto G71s با نمایشگر OLED 120 هرتزی معرفی شد

مشخصات موتورولا Moto G71s

موتورولا Moto G71s با صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی OLED 120 هرتزی، اسنپدراگون ۶۹۵ در چین معرفی شد. صفحه نمایش AMOLED Moto G71s از ۶٫۴ اینچ در نسخه اصلی به ۶٫۶ اینچ افزایش یافته است. همچنین، پنل جدید با حفظ رزولوشن FHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز (از ۶۰ هرتز) را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش ۱۰۰% فضاهای رنگی DCI-P3 و NTSC و کم نور DC را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، این گوشی دارای یک جفت بلندگوی استریو Dolby Atmos است.

به غیر از آن، این گوشی از سخت‌افزار قدیمی استفاده می‌کند. G71s همچنان از چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد. این دستگاه از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. در بخش رابط کاربری نیز این دستگاه میانرده بر روی رابط MYUI 3.0 مبتنی بر Android 12 اجرا می‌شود. با وجود نمایشگر بزرگتر، ظرفیت باتری همچنان ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ ۳۳ وات است.

دوربین

دوربین‌های پشتی یکسان هستند. سنسور اصلی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است که از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و ادغام پیکسلی ۴ در ۱(برای پیکسل‌های ۱٫۲۸ میکرومتری) پشتیبانی می‌کند. در کنار آن، دوربین اصلی توسط یک سنسور ۸ مگاپیکسلی ۱۲۱ درجه فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با حد فوکوس ۴ سانتی‌متری نیز پشتیبانی می‌شود. برای عکس‌های سلفی هم یک دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۵ درجه در زیر حفره پانچ این دستگاه تعبیه شده است. موتورولا این گوشی را به عنوان یک گوشی برای وبلاگ‌نویسی طراحی کرده است. بنابراین این دستگاه می‌تواند با استفاده از دوربین جلو و پشت فیلمبرداری کند.

قیمت

آخرین چیزی که باید در مورد آن صحبت کرد. قیمت این گوشی است. به نظر می‌رسد در حال حاضر این محصول انحصاری China Mobile باشد. مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی (تنها گزینه موجود) ۱۷۰۰ یوان (۲۵۰ دلار / ۲۴۰ یورو / ۱۹،۵۰۰ روپیه) قیمت دارد. این مقدار ۱۰۰ یوان بیشتر از G71 معمولی در پیکربندی ۸/۱۲۸ گیگابایت است. Motorola Moto G71s در دو رنگ مشکی شهاب‌سنگ و سفید لیلی عرضه می‌شود.

با نگاهی سطحی سریعاً متوجه خواهید شد که این قیمت بسیار ارزان‌تر از قیمت ۳۳۰ یورویی در اروپا برای G82 5G با همین پیکربندی است. همچنین Moto G52 نیز موجود است که باید مبلغ کمتری (۲۵۰ یورو) برای آن پرداخت کنید. اما صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی AMOLED این دستگاه نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارایه می‌دهد. و چیپست آن نیز به اسنپدراگون ۶۸۰ کاهش می‌یابد.


-----
----------------