×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نشست مجازی مدیریت اداری و منابع انسانی با کارکنان سراسر کشور

به گزارش رویداد جدید به نقل از  روابط عمومی، اولین نشست مجازی مدیریت اداری و منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور غلامحسین مرادی مدیر اداری و منابع انسانی و کارکنان سراسر کشور در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

بر این اساس در ابتدای جلسه مدیر اداری و منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد به ارائه گزارش عملکرد مدیریت متبوع خود در سال ۱۴۰۰ و اقدامات انجام شده در بخش های مختلف پرداخت.

غلامحسین مرادی اظهار کرد: مدیریت اداری و منابع انسانی در سال ۱۴۰۰ علی رغم تمامی موانع موجود به ویژه شرایط سخت پاندمی کرونا تمام تلاش خود را به کار بست تا ضمن توجه به برگزاری آموزش های مورد نیاز کارکنان و خانواده های ایشان، ارتقاء شغلی همکاران و توجه به معیشت این عزیزان را در اولویت قرار دهد چرا که ارائه خدمات مطلوب و شایسته به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو در گرو تلاش خستگی ناپذیر کارکنان است و طبیعتا توجه به منابع انسانی می تواند موتور مولد این خدمت رسانی باشد.

مرادی در ادامه با تقدیر از حمایت های دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد و توجه ویژه ایشان به ارتقاء سطح معنوی و مادی زندگی کارکنان، گفت: الحمدالله مدیرعامل صندوق از اساتید دانشگاه در رشته مدیریت منابع انسانی هستند و این مهم موجب شده همواره برنامه های مختلف در حوزه منابع انسانی را مورد حمایت قرار دهند.

پس از گزارش کلیات اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت اداری و منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد، علیرضا زارعی رییس اداره کارگزینی و علی طاهر زاده رییس اداره رفاه به نوبت و بصورت جزیی اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اجرای مدیریت مذکور را تشریح کردند.

یکی از بخش های مهم نشست مجازی، تعامل دو سویه همکاران ستاد و مناطق با مدیریت اداری و منابع انسانی و پرسش و پاسخ های مربوطه بود.


-----
----------------