×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نقد و ارزیابی داستان سرایی سازمانی در بیست و سومین ایستگاه

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد  ، بیست و سومین جلسه داستان سرایی سازمانی صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، مشاورین، مدیران و کارشناسان ستادی و مناطق با موضوع  نقد و ارزیابی بیست و دو نشست قبلی در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت برگزار شد.

در این جلسه حضار نظرات، انتقادات، سوالات و ابهامات خود را پیرامون چرایی و چگونگی داستان سرایی سازمانی بیان داشتند.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با تاکید بر اهمیت این نشست ها در توسعه فردی و سازمانی مجموعه، جلسات داستان سرایی سازمانی را گامی مهم در بهینه کردن فرهنگ سازمانی عنوان کرد و فلسفه تشکیل این نشست ها را بیان داشت.

آقایان محسنی عضو هیئت مدیره، علی بخشی مشاور مدیرعامل، مرادی مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد، عباسی قادی مدیر طرح و برنامه، ایرائی فرد مدیر مالی، ربیع زاده رییس روابط عمومی، زارعی رییس کارگزینی و بوستانی کارشناس اداری در ادامه به عنوان حاضرین در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت دیدگاه های خود را بیان داشتند. همچنین افراد حاضر در اتاق مجازی نیز دیدگاه های خود را بر بستر موجود به اشتراک گذاشتند.

پایان بخش بیست و سومین جلسه داستان سرایی سازمانی نکات مطرح شده توسط حسینی نژاد مشاور مدیرعامل و دبیر نشست های داستان سرایی سازمانی صندوق قرض الحسنه شاهد پیرامون موارد مطرح شده در این نشست بود.


-----
----------------