×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نمایش دستاوردهای فناورانه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اینوتکس ۲۰۲۲

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، دکتر سیدمحمدرضا پورجندقی، مدیر امور نوآوری و کسب‌وکار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اعلام این خبر گفت: در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ مساحتی در حدود ۱۵۰ مترمربع به واحدهای فناور امور نوآوری و کسب‌وکار نوین این مجتمع اختصاص یافته است. در این مکان، واحدهای فناور نمونه محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

وی با بیان این‌که ۱۲ واحد فناور در امور نوآوری و کسب‌وکار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان فعال هستند، افزود: امیدواریم این واحدها به بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEها) تبدیل شوند و ما بتوانیم از شرکت‌های نوپا حمایت کنیم تا درصدی از تولید ناخالص کشور را به خود اختصاص دهند.

مدیر امور نوآوری و کسب‌وکار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان همچنین گفت: دو سال قبل مرکز نوآوری و شتاب‌دهی شهید ستاری در رفسنجان کلنگ‌زنی شد و اکنون فعالیت این مرکز آغاز شده است. اهداف بزرگی برای این مرکز تعریف شده است و نخبگان زحمتکش کشور نیز محصولات فناورانه مهمی را در آن تولید می‌کنند. امیدواریم بتوانیم آنها را مورد حمایت مالی و معنوی قرار دهیم و به سرانجام نیک برسانیم.

 گفتنی است اینوتکس ۲۰۲۲ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در پارک فناوری پردیس برپاست.


-----
----------------