×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل این شرکت با اشاره به همدلی و انسجام سازمانی جاری در این سازمان، چنین فرهنگی ارزش آفرین را ستوده و اظهار داشت؛ نفی نگاه فرد محور و افزایش کار گروهی، همواره نتایج مثبتی در بیمه دی داشته که رضایتمندی مشتریان و سهامداران از جمله ثمرات ارزنده‌ی آن به شمار می‌آید.
مدیرعامل بیمه دی، استقبال این شرکت از تحولات نوآورانه و فن‌آورانه را گامی دیگر و فصلی نو در روند رو به رشد و تعالی بیمه دی توصیف نمود که می‌تواند به مزیت رقابتی این شرکت نسبت به سایر رقبا بدل گردد. وی طراحی و راه‌اندازی سامانه‌ی “دِی‌دار” را نشان دهنده‌ی عزم جدی سازمان جهت پیشرفت به سوی آینده ذکر نموده و اظهار داشت؛ بیمه‌گری دیجیتال و خدمت‌دهی آنلاین، دیگر یک افق یا چشم‌انداز در بیمه دی نیست، بلکه فرآیندی تحقق یافته است.
محمدرضا کشاورز اظهار امیدواری کرد؛ رویکرد آینده‌نگر به کسب و کار، ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و نگاه امانتدارانه نسبت سهامداران سبب کسب دست‌آوردهای فعلی بوده و تضمین کننده‌ی موفقیت‌های بیمه دی در آینده است.


-----
----------------