×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
همه فعالیت‌ها و تصمیمات سازمان تامین اجتماعی باید بر محور و مدار قرآن باشد

 به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، تقیانی در ادامه افزود: همه فعالیت‌ها و تصمیمات سازمان تامین اجتماعی باید بر محور و‌ مدار قرآن بوده و همه تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها باید ابتنای قرآنی داشته باشد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های درنظر گرفته شده برای ماه مبارک رمضان در این سازمان عنوان کرد: برای آشنایی و انس بیشتر همکاران سازمان با معارف قرآنی، دوره‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و همچنین کلاس آموزشی تدبر در قرآن (زندگی با سوره‌ها) طراحی شده که با همکاری حوزه منابع انسانی در طول ماه مبارک برگزار خواهند شد. برای این منظور از اساتید دانشگاه تهران و سازمان دارالقرآن کریم استفاده شده است.

وی همچنین افزود: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته بین‌المللی بهمراه تجلیل از خانواده معزز شهدا و مدافعان سلامت از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ماه عزیز می‌باشد که همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) اجرا خواهد شد. در این مراسم از ۲۰ خانواده شهید سازمان و ۷۲ مدافع سلامت (پزشکان و پرستاران فعال در دوران همه‌گیری بیماری کرونا) تقدیر بعمل خواهد آمد.

تقیانی در ادامه گفت: با هدف ترویج فرهنگ بیمه‌ای و معرفی فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی، در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که نیمه دوم ماه رمضان در مصلی تهران برگزار خواهد شد حضور داشته و منشورات و فعالیت‌های قرآنی سازمان را معرفی خواهیم کرد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی همچنین با اشاره به تجربه برگزاری اولین دوره پویش مطالعاتی یاران آشنا ادامه داد: دومین دوره این پویش مطالعاتی همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین(ع)، با محوریت کتاب «علی از زبان علی» اثر ارزشمند حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان برگزار خواهد شد. این پویش با استفاده از روش‌های نوین و با بهره‌گیری از فرصت فضای مجازی اجرایی خواهد شد.

تقیانی در پایان اظهار امیدواری کرد: با بهره‌مندی از نور قرآن انشالله گشایش‌های فراوانی پیش‌روی فعالیت‌های سازمان ایجاد شده و هر روز شاهد موفقیت جدیدی خواهیم بود.


-----
----------------