×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت روز بیمه

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، متن پیام بدین شرح است:

مطالعه تاریخ بشر، تمایل جهانی به امنیت را آشکار می‌کند از این رو بیمه با فراهم‌سازی احساس امنیت و بی‌نیازی به غیر، سبب آرامش خاطر افراد و ارتقای روحیه جمعی شده و تلاش بیشتر آحاد جامعه به ­منظور ایجاد جامعه­‌ای سالم را به دنبال می­‌آورد. همچنین بیمه با تجمیع منابع پس‌اندازی افراد و خانوارها و انتقال آن به بخش عمومی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری، راه تشکیل سرمایه و رشد اقتصادی را هموار ساخته است.

صنعت بیمه نقش بی‌بدیلی در اقتصاد، رفاه و بهبود وضعیت آحاد جامعه دارد و با ارائه و توسعه خلاقانه و اثربخش خدمات و ارتباط منطقی بیشتر با سایر بخش‌ها می‌تواند خدمات موثری را به عموم مردم ارائه نماید. بیمه با ایجاد آرامش خاطر و اطمینان نزد کارآفرینان، صاحبان صنایع و کسب و کار می‌تواند در افزایش تولید، سرمایه گذاری، رشد بهره‌وری و توسعه اقتصادی کمک قابل قبولی داشته باشد.

خوشبختانه در سال‌های اخیر، صنعت بیمه بیش از گذشته مورد توجه برنامه‌ریزان و تصمیم سازان کلان کشور قرار گرفته و به نظر می‌رسد که تبیین بیشتر و بهتر خدمات و آثار فعالیت بیمه‌های بازرگانی می‌تواند موجب تسهیل رویه‌ها، مصوبات و قوانین در این بخش گردد .

شرکت بیمه سینا نیز همگام با سیاست‌های توسعه‌ای در صنعت بیمه، مسیر جدیدی را در پیش گرفته و می‌کوشد تا با نگاه علمی، فنی و منطبق با اصول بیمه در بازار رقابتی به فعالیت بپردازد و از سوی دیگر با توسعه و ارتقاء خدمات خود، رضایت‌مندی مشتریان و بیمه‌گذاران ارجمند را افزایش دهد.

در این فرصت، فرا رسیدن ۱۳ آذرماه و روز بیمه را حضور تمامی دست اندرکاران این صنعت شریف و خصوصاً همکاران سخت کوش و وفادارم در بیمه سینا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم با توکل به باری تعالی، همدلی و تلاش مضاعف، آرامش خاطر بیشتری را به هموطنان گرامی هدیه دهیم.


-----
----------------