×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیشرفت چشمگیر زنان در عرصه‌های مختلف از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم با تبریک میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) گفت: در مورد زنان و نقش و جایگاه آنان در جامعه، در دنیا دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد. اما دین اسلام، شأن و جایگاه والایی برای زنان قائل است و به تبع آن در جمهوری اسلامی ایران نیز زنان دارای جایگاه ارزشمندی هستند. حوزه زنان در نظام اسلامی ما پیشرفت چشمگیری داشته و دارد. یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، هویت‌بخشی به زنان است که توانسته‌اند با اتکا به نفس و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف بدرخشند.

دکتر شکیبا محبی تبار با اشاره به اینکه زنان ما هنوز به آنچه شایسته استحقاق آن هستند نرسیده‌اند، افزود:  زنان جامعه ما در کنار نقش‌ مهمی که در پایداری و استحکام خانواده دارند و برای تربیت فرزندان و آسایش و آرامش خانواده از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، در عرصه‌های فنی، تخصصی و مدیریتی نیز موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌اند.

مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تأمین‌اجتماعی تأکید کرد: البته متأسفانه شایسته‌سالاری کمتر در مورد زنان رعایت شده است. باید زمینه رشد و تعالی زنان در جامعه بیشتر فراهم شود. اما زنان ما این نکته را مورد توجه قرار دهند که حضور آنها در جامعه نباید به این معنی باشد که رفتار و فکر مردانه داشته باشند بلکه باید تلاش کنند با توجه به استعداد و موهبت خدادادی خود، در کنار اجرای وظایف مادرانه و زنانه خود، در جامعه نیز در مسیر رشد و تعالی حرکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه بانوان شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به مانند سایر بانوان کشور، تلاش‌های فراوانی در خدمتگزاری به ذی‌نفعان این سازمان دارند، افزود: تأمین‌اجتماعی سازمان پرمخاطبی است و با ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور مرتبط است و بانوان شاغل در این سازمان، به مانند آقایان همکار، تلاش وافری برای ارتقای خدمت‌رسانی دارند.

براساس این گزارش، در ادامه این نشست بانوان همکار به بیان خواسته‌ها و مسائل خود پرداختند.

برچسب ها : ,

-----
----------------