×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
پیشگامی بانک قرض الحسنه مهر ایران در کسب رضایت ۹۳ درصدی مشتریان

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با پیشرفت تکنولوژی و حرکت بانک ها به سمت بانکداری الکترونیک و دیجیتال شدن انجام عملیات بانکی، مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان یک بخش مهم در بانکها ایفای نقش می‌کند.
بانک قرض الحسنه مهر ایران باتوجه به اهمیت مرکز ارتباط با مشتریان در میزان رضایتمندی متقاضیان سبد محصولات و خدمات بانک، در سال جاری نسبت به ارتقای کیفیت پاسخگویی و بهره وری این مرکز را در دستور کار قرار داد.
افزایش سرعت و دقت پاسخگویی در مکالمات، بهبود فرایند پیگیری امور مشتریان، ارتقای میزان تماس های ورودی همزمان، تمرکز بر تجربه و آموزش کارکنان و غیره از جمله اقداماتی است که موجب افزایش ۹۳ درصدی رضایتمندی مشتریان در ۳ ماه اخیر شده است.
با اقدامات صورت گرفته در سال جاری، درصد تماس های پاسخ داده شده توسط کارشناسان ۳۰ درصد افزایش یافته و تعداد تماس های پاسخ داده نشده در فروردین ماه نسبت به ماه های قبل با کاهش ۱۵۰۰ درصدی روبرو است.
در فروردین ۱۴۰۱ بیش از ۹۵ هزار نفر از هموطنان با مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران تماس حاصل نموده اند که ۴۲ هزار نفر آن ها با مراجعه به بخش های پاسخگویی خودکار اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کرده و به سوالات ۵۳ هزار نفر از مراجعین توسط اوپراتورهای این مرکز پاسخ داده شده است.
شاخص سطح استاندارد پاسخگویی(SLA) در حال حاضر و با بهبود روندها به سطح بسیار مطلوب ۹۵ درصد رسیده که این امر موجب افزایش رضایت مشتریان نیز شده است.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات و پیگیر مشکلات احتمالی مراجعه کنندگان می باشد.
هوشمندسازی مرکز پاسخگویی به تماس‌های مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات بیشتر و بهتر در عرصه بانکداری خواهیم بود.


-----
----------------