×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
چگونه یک مسیر به موفقیت ختم شد؟

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت در سال ۱۴۰۰ مواردی را مطرح کرده که اینک می توان با بازخوانی آن، مسیر راهبردی صورت گرفته را بیش از پیش مورد بررسی قرار داد؛ این مهم به ویژه با توجه به هزارمیلیاردی شدن شرکت می توان و دستیابی به اهداف در نظر گرفته شده، بیش از هرچیز دارای اهمیت تلقی می شود تا اندیشه ای که به تحقق اهداف در نظر گرفته شده منجر شده است را بررسی کنیم.

حساسیت بیشتر بر روی بیمه درمان انفرادی
مدیرعامل بیمه تعاون از بیمه درمان انفرادی این شرکت به عنوان محصول راهبردی یاد کرده بود. بر این اساس او تلاش کرده بود تا به کیفیت بیش از کمیت در فروش این بیمه نامه توجه کرده و با حساسیت و وسواس، مراکز درمان تحت پوشش را انتخاب کند تا از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار باشند و خدمات خوبی به بیمه گذاران ارایه دهند.
به کارگیری روش‌های جدید برای رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور
مظلومی معتقد است که درحال حاضر وقتی به کشورهای توسعه‌یافته که صنعت بیمه در آنها به شکل مناسبی رشد کرده است نگاه کنیم، می‌بینیم که از تکنولوژی و فناوری‌های جدید به صورت قابل توجهی استفاده کرده‌اند تا بتوانند با استفاده از روش‌های جدید و نوین بخش بیمه را توسعه دهند. وی با بیان اینکه البته این تحولات در بخش بیمه فقط به صدور بیمه‌نامه خلاصه نمی‌شود و در بخش پرداخت‌ها و ارزیابی خسارت‌ها‌، مدیریت ریسک و حتی در پیشگیری از بروز حوادث و خسارت‌ها، از فناوری‌های جدید استفاده می‌شود گفت: اگر چه پیش‌بینی می‌شود صنعت بیمه ایران با یک وقفه زمانی، در آینده شاهد چنین تحولاتی خواهد بود، اما آنچه درحال حاضر به عنوان تحول دیجیتال در صنعت بیمه ایران مطرح می‌شود، فقط بحث فروش آنلاین بیمه‌نامه‌ها است که قطعا این گونه خدمات با آنچه در دنیا در حال رخ دادن است بسیار تفاوت و فاصله دارد./پایان قسمت سوم


-----
----------------